مرد جوان که به‌دنبال اختلاف با همسر دومش نقشه قتل او را کشیده بود، برای اجرای این نقشه آدمکش اجیر کرد. حدود ساعت ۲بامداد دهم تیرماه امسال مأموران پلیس شهریار در جریان جنایتی هولناک در یکی از خیابان‌های این شهر قرار گرفتند.

متهم

آنها وقتي در محل حادثه حضور يافتند جسد زن جواني را ديدند كه داخل يك خودرو بر اثر شليك گلوله به پيشاني‌اش جان باخته بود. اين در حالي بود كه كودك 2ساله‌اش هنوز در آغوش او بود و گريه مي‌كرد. شوهر اين زن درحالي‌كه گريه مي‌كرد به مأموران گفت: من و همسر دومم به همراه فرزندانمان از يكي از شهرهاي غربي كشور به شهريار آمده بوديم تا به خانه يكي از اقوام برويم. دقايقي پيش به اين محل رسيديم و من پياده شدم تا شايد كسي را پيدا كنم و آدرس بپرسم.

در همين هنگام متوجه 2موتورسوار شدم كه به ماشينم نزديك شدند. آنها لباس نظامي به تن داشتند. مي‌خواستند طلاهاي همسرم را سرقت كنند كه وقتي با مقاومت او روبه‌رو شدند به سرش شليك كردند و پا به فرار گذاشتند. آن لحظه يكي از فرزندانم در آغوش همسرم بود و با ديدن اين صحنه وحشت كردم و ماجرا را به پليس اطلاع دادم.

هر چند مرد جوان مدعي بود كه همسرش قرباني دزدان شده است اما اظهارات او كمي عجيب به‌نظر مي‌رسيد. در چنين شرايطي مأموران به تحقيق از آشنايان و خانواده مقتول پرداختند و متوجه شدند كه بين او و شوهرش از مدتي قبل اختلافات شديدي به‌وجود آمده بود تا جايي كه حتي يك‌بار تصميم به جدايي گرفته بودند. از سوي ديگر هيچ شاهدي وجود نداشت كه مردان موتورسوار را ديده باشد و همه اينها باعث شد كه مأموران به شوهر مقتول مشكوك شوند. بازجويي از اين مرد ادامه يافت تا اينكه در نهايت وي پرده از سناريوي هولناكي كه براي قتل همسرش نوشته بود، برداشت.

او گفت: اختلافاتم با همسر دومم به حدي بود كه ديگر نمي‌توانستم كنارش زندگي كنم. براي همين تصميم گرفتم وي را به قتل برسانم. از قبل نقشه كشيدم كه ماجرا را يك سرقت جلوه دهم اما براي اين كار نياز به همدست داشتم. من از مدتي قبل از يك كارگر افغان كه برايم كار مي‌كرد مبلغي طلب داشتم و از او خواستم كه در ازاي طلبم و همچنين دريافت مبلغي ديگر در اجراي اين نقشه شركت كند و او هم قبول كرد. به اين ترتيب دوستم به همراه يكي از دوستانش كه فردي ايراني بود نقش دزدان را بازي كردند و وقتي به شهريار رسيديم و زمان اجراي نقشه رسيد، من به همراه دختر 5ساله‌ام به بهانه پرسيدن آدرس از ماشين پياده شديم و از آن فاصله گرفتيم و در همين هنگام همدستانم نقشه جنايت را اجرا كردند و پا به فرار گذاشتند.

سرهنگ خدادادي، رئيس پليس آگاهي غرب استان تهران با بيان اين خبر گفت: با اعترافات مرد جنايتكار همدست ايراني او در مخفيگاهش دستگير شد اما بررسي‌ها نشان مي‌داد كه جنايتكار افغان به كشورش گريخته و به همين دليل بررسي‌ها براي دستگيري او ادامه دارد.

کد خبر 339682

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha