۴ مرد مسلح خودروی حامل نماینده اسلام‌آبادغرب و همراهانش را به رگبار بستند و گریختند.

حوادث

هر چند در جريان اين اقدام تروريستي به دكتر فلاحت‌پيشه آسيبي نرسيد اما 2نفر كشته و 5نفر مجروح شدند. اين حادثه ساعت 14:40ديروز در منطقه ريجاب دراستان كرمانشاه اتفاق افتاد. دكتر حشمت‌الله فلاحت پيشه، نماينده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شوراي اسلامي همراه با برخي مديران استاني و مسئولان شهرستان قصد ديدار با مردم منطقه ريجاب را داشتند كه مردان مسلح آنها را غافلگير و شروع به تيراندازي كردند.

سجاد حسيني، يكي از شاهدان عيني اين حادثه به خبرنگار همشهري گفت: «دكتر بعد از ديداري كه در دالاهو داشت راهي منطقه ريجاب بود. ما 3خودرو بوديم و من در نخستين خودرو بودم. در دومين خودرو فرماندار دالاهو و چند نفر ديگر حضور داشتند و دكتر فلاحت‌پيشه نيز در سومين خودرو كه يك سوزوكي بود نشسته بود كه در گردنه ريجاب 4سرنشين يك خودروي پژو پرشياي مشكي راه ما را سد و شروع به تيراندازي كردند. آنها كه مسلح به كلاشينكف بودند از بالا تيراندازي مي‌كردند.

اين در حالي بود كه هيچ يك از همراهان دكتر مسلح نبودند و براي دفاع از خود چاره‌اي جز پناه گرفتن در كف ماشين‌ها نداشتند. تروريست‌ها در مدت كوتاهي چند خشاب گلوله را خالي كردند اما در نهايت از ترس اينكه مبادا ما مسلح باشيم از محل حادثه فرار كردند.» اين شاهد عيني ادامه داد:« در جريان اين حادثه راننده خودروي فرماندار به نام آقاي كرمي و آقاي نيك عظم، مسئول شبكه بهداشت منطقه جان خود را از دست دادند و 5نفر ديگر نيز مجروح شدند اما خوشبختانه به دكتر فلاحت پيشه آسيبي نرسيد. »

در همين حال فرهاد تجري، نماينده گيلانغرب نيز جزئيات بيشتري از اين حادثه را براي خبرنگار همشهري بازگو كرد و گفت:« هنوز به درستي معلوم نيست تروريست‌ها عضو چه گروهي بودند اما به‌احتمال زياد نيت آنها نا امن كردن منطقه بود.» وي ادامه داد:«تروريست‌ها بعد از اين حادثه گريختند و در فاصله كمي از محل حادثه خودروي‌شان را به آتش كشيدند و هويت و سرنوشت آنها مشخص نيست.» به گفته سرهنگ عامويي، معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان كرمانشاه در جريان اين حادثه تروريستي فرامرز اكبري فرماندار دالاهو و محافظ نماينده اسلام‌آبادغرب و دالاهو از ناحيه ران و سيدفرزاد افضلي مديركل شيلات استان كرمانشاه هم از ناحيه ساق پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

کد خبر 339535

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha