همشهری آنلاین: رئیس جدید باشگاه الأهلی قطر تاکید کرد که منتظری و جباری فصل آینده هم در این تیم توپ خواهند زد تا بحث بازگشت این دو بازیکن به استقلال منتفی شود.

جباری و منتظری

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه الشرق قطر، انتخابات ریاست باشگاه الأهلی قطر برگزار شد و در نهایت شیخ احمد بن احمد آل ثانی به عنوان رئیس این باشگاه انتخاب شد.

مجتبی جباری و پژمان منتظری،‌ دو بازیکن ایرانی الأهلی هستند که خبرهای زیادی درباره جدایی آنها به گوش می رسید و خود این دو بازیکن هم منتظر انتخاب رئیس جدید بودند تا تکلیف آنها در این تیم قطری مشخص شود.

اما رئیس جدید باشگاه الأهلی تاکید کرد که جباری و منتظری با الأهلی قرارداد دارند و فصل آینده هم در این تیم به میدان خواهند رفت.

او همچنین در گفت و گویی که با روزنامه الشرق داشت تاکید کرد که الأهلی با لوکا بوناچیچ ادامه خواهد داد و فصل آینده این مربی کروات روی نیمکت الأهلی خواهد بود.

پیش از این قرار بود که امید ابراهیمی،‌ ستاره خط میانی استقلال هم راهی الأهلی و جانشین پژمان منتظری در این تیم شود، اما با ماندن منتظری در الأهلی عملا بحث پیوستن ابراهیمی به این تیم قطری منتفی شد.

از طرف دیگر خبرهای زیادی درباره احتمال بازگشت منتظری به استقلال به گوش رسید و خود این بازیکن هم به نوعی به آبی پوشان چراغ سبز نشان داده بود، اما با اعلام رئیس جدید باشگاه الأهلی، منتظری در این تیم باقی خواهد ماند و استقلال باید به دنبال جذب مدافع دیگری باشد.

کد خبر 338687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha