همشهری آنلاین- علی شاکری: درخشش ملی‌پوش جوان اصفهانی در جریان هفته دوم لیگ جهانی والیبال در بلگراد موجب شد تا پر افتخارترین تیم والیبال باشگاهی جهان و اروپا با پیشنهادی خوب خواهان به خدمت گرفتن او شود.

Maanavinejad

مسئولين تیم ترنتینوی ایتالیا باب مذاکره با محمدجواد معنوی‌نژاد را در بلگراد باز کرده و اعلام نمودند به طور جدی خواهان به خدمت گرفتن او در فصل جاری لیگ سری A ایتالیا هستند.

در این بین این بازیکن که قراردادش با باشگاه پیکان به پایان رسیده و پیشنهاد پیوستن به تیم شهرداری ارومیه را دارد، همه چیز را موکول به پایان بازی‌های تیم ملی در لیگ جهانی و مشورت با مسئولين فدراسیون والیبال کرده است.

ترنتینو با وجود سابقه 16 ساله در لیگ باشگاه‌های ایتالیا سه بار فاتح رقابت‌های سری A و اروپا شده و با کسب 4 عنوان قهرمانی در باشگاه‌های جهان رکورددار است.

هدایت این تیم را در تمامی سال‌های اخیر رادوستین استویچف بلغاری بر عهده داشته و ستارگان بزرگی در آن از جمله ماتی کایسکی، عثمان خوآن توره‌نا، رافائل اولیویرای برزیلی، امانوئل بیرلی، ویستونوس و ......عضویت داشتند و هم اکنون نیز دو سه ملی‌پوش ایتالیا در این تیم بازي مي‌كنند.

محمدجواد معنوی نژاد که پله‌های ترقی را با تیم ملی نوجوانان در مسابقات جهانی سال 2013 مکزیک با هدایت ایرج مظفری آغاز کرده است، خیلی زود در تیم پیکان زیر نظر پیمان اکبری مبدل به پدیده لیگ برتر شد و سال گذشته از سوی کواچ در برخی از بازی‌های تیم ملی بازی کرد.

مصدومیت ناخواسته قائمی و غفور در پایان مسابقات انتخابی المپیک باعث شد تا او در جریان لیگ جهانی بیست و هفتم به‌خصوص در دو بازی با آرژانتین و بلغارستان با درخشش خود همه نگاه‌ها را متوجه خود سازد.

کد خبر 338518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha