همشهری آنلاین: صربستان که با ۵ پیروزی متوالی تنها تیم بدون باخت لیگ جهانی بود، با پیروزی مقابل ایران همچنان صدرنشین باقی ماند.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین دیدار هفته دوم لیگ جهانی از ساعت 21:30 روز شنبه (5 تير) در سالن آلسکاندر نیکولیچ بلگراد به مصاف صربستان رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر 1 و امتیازات 25 بر 19، 24 بر 26، 25 بر 18 و 25 بر 21 مقابل تیم بدون شکست لیگ جهانی 2016 باخت را پذیرفت.

در این دیدار که میزبان از حمایت 5 هزاری نفری تماشاگران خودی سود می‌برد، مهمانان ویژه‌ای حضور داشتند. یویستا ستکویچ، سرمربی سابق تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران مهمان ویژه برنامه تلويزیونی صربستان بود و به عنوان مفسر این دیدار را تجزیه و تحلیل می‌کرد. زوران گاییچ سرمربی سابق تیم ملی ایران هم از نزدیک بازی را تماشا می‌کرد و اکثر مربیان صربی که در تیم‌های ملی و باشگاهی ایران سابقه فعالیت داشتند خود را به سالن آلکساندر نیکولیچ رسانده بودند.

در کنار تمام مربیان صرب، محمد وکیلی، سرمربی کنونی تیم ملی نوجوانان ایران هم حضور داشت و کنار سایر مربیان این دیدار را از نزدیک نظاره‌گر بود.

ایران با ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، محمدجواد معنوی‌نژاد، میلاد عبادی‌پور و مهدی مرندی بازی را آغاز کرد و در میانه‌های بازی محمد فلاح، مصطفی شریفات، علیرضا مباشری و حمزه زرینی جایگزین دو دریافت‌کننده تیم شدند، اما صربستان در مقابل با ترکیبی کاملا متفاوت پا به میدان گذاشت.

صربستان عنوان تنها تیم شکست‌ناپذیر لیگ جهانی 2016 تا به اینجای کار را به خود اختصاص داده بود و قبل از این مقابل روسیه، لهستان، بلغارستان (2 بار) و برزیل موفق به پیروزی شده بود و به تنهایی و با 15 امتیاز صدر جدول را در اختیار داشت.

کد خبر 338242

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha