همشهری آنلاین- فتانه انفرادی: سلام . من یک خبرنگارم، نه من خود خود خبرم. یک خبر آنلاینم .فرزند تو که "یونس" شدی و دریاهای معرفت را در هم نوردیدی و شکر و شکر و صبر و نو اوری را در هم آمیختی.

Younes Shokrkhah

بله من یک خبرآنلاینم که از بس پرشتابم، هیچ کاغذی نمی‌تواند خانه‌ام باشد و هیچ قلمی هم نمی‌تواند پا به پای حروفم بدود.

من یک خبرم. یک خبرآنلاین، با خلقتی ویژه و متولدشده از پدری به نام  یونس شکرخواه . هرجا می‌روم و شناسنامه‌ام را نشان می‌دهم، همه به احترامم بر می‌خیزند اما من می‌دانم این همه احترام و سر تعظیمی که جهان رسانه برای من فرود می‌آوردنه برای من، بل برای پدر من است. مردی که کلمات به احترامش برمی‌خیزند و قلم‌ها در شرح عظمت و بی ادعایی و تواضعش بسیار نوشته‌اند.

من یک خبر آنلاینم، فرزند یونس شکرخواه، فرزند خلف پدری که اطلاع رسانی ایران عزیز را با تحولی احترام برانگیز گامی چند به پیش برد، آن‌سان که همه پیشرفت رسانه را از آرزو به آرمان تبدیل کنیم.

من یک خبر آنلاینم. فرزند پدری که هزار در هزار فرزند ندیده دارد و نوه و نتیجه هم فراوان، آنها هم پدر را عزیز می‌شمارند، اصلا هرکس خبر را می‌شناسد و از رسانه نوری دریافت کرده است خود را مشغول الذمه استاد می‌داند و شاگرد او.

و من آمده ام تا اینجا، به نیابت از همه اهالی خبر بگویم: سلام پدر، خدا قوت. قامت رشیدت تا همسایگی خورشید بلند باد و تولدت مبارک.

کد خبر 338010

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha