همشهری آنلاین: متقاضیان وام‌های دانشجویی اعم از وام تحصیلی، ودیعه مسکن، وام ضروری و غیره برای دانشجویان روزانه و وام شهریه برای دانشجویان شهریه‌پرداز می‌توانند از اول تیر تا پایان مرداد ماه با مراجعه به سامانه www.swf.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام ۱۶ نوع وام دانشجویی که از اول تير ماه آغاز شده؛ ثبت‌نام مقدماتی توسط دانشجویان متقاضی وام است. پس از پایان ثبت‌نام مقدماتی، آمار متقاضیان در شهریور ماه مورد بررسی قرار می‌گیرد و پالایش اطلاعات تا اواسط مهر ماه ادامه خواهد یافت.

سرانجام دانشگاه‌ها با توجه به میزان بودجه‌ای که صندوق رفاه دانشجویان در اختیار آنها قرار می‌دهد، دانشجویان واجد شرایط و افرادی که برای دریافت وام در اولویت هستند را برای دریافت وام به صندوق رفاه معرفی می‌کنند.

وام‌های مذکور در نیمسال اول و اواخر آبان ماه به متقاضیان پرداخت می‌شوند، البته مبلغ وام‌ها هنوز مشخص نیست و باید به تصویب هیات امناء برسد اما بر اساس بررسی‌های انجام شده میزان وام شهریه مطابق سال قبل بوده و میزان وام تحصیلی افزایش خواهد داشت.

میزان شهریه‌های دوره‌های نوبت دوم، الکترونیکی و بین‌الملل برای مقاطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 95-96 اعلام شد.

شهریه‌های دوره‌های نوبت دوم این دانشگاه پس از اعمال 14 درصدی افزایش و شهریه‌های پردیس‌های کیش و البرز این دانشگاه پس از اعمال 10 درصدی افزایش تعیین شده‌اند. شهریه دوره‌های آموزش‌های الکترونیکی (مجازی) دانشگاه برای سال تحصیلی 95-96 بدون تغییر بوده است.

کد خبر 337817

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha