همشهری‌آنلاین: معاون بین‌الملل خبرگزاری ریانووستی روسیه در دیدار با مدیر کل اخبار خارجی خبرگزاری جمهوری اسلامی بر ضرورت گسترش همکاریهای خبری ایران و روسیه برای بیان واقعیت‌ها و تغذیه اطلاعاتی مردم دو کشور تاکید کرد.

 "سرگئی ویخودخولف" روز پنجشنبه در جریان بازدید سید"رضا ضیایی" مدیر اخبار خارجی ایرنا از خبرگزاری ریانووستی همچنین برنامه‌های این خبرگزاری دولتی روسیه برای گسترش فعالیت در حوزه‌های خبر، عکس و فیلم را تشریح کرد.

در این دیدار که مدیران کل اخبار خارجی و داخلی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و معاون اداره اطلاعات اخبار وزارت خارجه ایران و روسای نمایندگیهای ایرنا و صدا و سیما در مسکو نیز حضور داشتند، لزوم تبادل خبر، اطلاعات و عکس بین ایرنا و ریانووستی با هدف شناخت بیشتر مردم دو کشور از یکدیگر و دوری از جریان‌سازی رسانه‌های غربی تاکید کردند.

مدیر کل اخبار خارجی ایرنا نیز آمادگی این سازمان برای همکاری در زمینه عکس و خبر و تبادل اطلاعات در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران و روسیه را اعلام کرد که با استقبال طرف روس مواجه شد.

مدیران ایرنا و صداو سیما سپس از بخش‌های مخلف خبرگزاری ریانووستی از جمله بخش‌های خبری و تحلیل و نیز سالن‌های مخصوص برگزاری میزگردهای خبری بازدید کرده و با نحوه فعالیت خبرنگاران این آژانس اشنا شدند.

کد خبر 33755

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز