یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
۰ نفر

همشهری دو - امید مهدی‌نژاد: رمضانیات: افطاری شوربختانه هنوز هستند میزبانانی که ارزش سفره افطار را در وسعت مساحت و برخورداری از حداکثر تنوع رنگی سفره می‌دانند.

توصيه ما به اين‌دسته از ميزبانان اين است كه اولا سفره را جوري بيندازند كه تمام مساحت اتاق را بگيرد و جاي نشستن مهمانان حداكثر به‌اندازه يك فرد بالغ با قامت متوسط باشد. ثانيا تمام سطح سفره را با خوردني بپوشانند تا هيچ نقطه خالي از خوردني در سفره وجود نداشته باشد. ثالثا خودشان بالاي سفره بايستند و با بيان جملاتي چون «بفرماييد تا از دهن نيفتاده»، «برنجش ايرانيه»، «گوشتش تازه‌س» و «بخوريد، اينا ديگه برا ما پول نمي‌شه» در سهولت فرايند بلع و هضم مشاركت كنند.

رمضانيات: كوكوسبزي
كوكوسبزي از غذاهايي است كه ياد ماندگار دارند. بدين‌ترتيب كه بعد از خوردن هر وعده كوكوسبزي، ياد و خاطره‌اش تا 3شبانه‌روز در دهان مي‌ماند. توصيه كارشناسان بي‌بو، استفاده‌نكردن از كوكوسبزي در وعده سحري است.

با سنگ‌ ماه تولد خود آشنا شويد
تير: سنگ‌پا، سياه ‌و زبر، اما فداكار و ازخودگذشته
سنگ‌پا مظهر زشت‌رويي، زبري و عدم‌لطافت است. اما همين كاني ظاهرا خشن، نه‌تنها اعتبار و آبرو كه وجود خود را در راه پاكيزگي فدا مي‌كند. متولد تير شايد در نگاه اول خشن و انعطاف‌ناپذير جلوه كند اما كافي‌ است با او همنشين باشيد. چنان جلايتان مي‌دهد كه آن‌سرش ناپيداست. ارزش متولد تير را نه در ظاهرش كه بعد از شامپو زدن به كله مي‌توان درك كرد.

ديالوگ‌هاي ماندگار
[زيرنظر فيلم‌باز حرفه‌اي]
«تو معتاد شدي قاسم.»
گوهر خيرانديش به حميد فرخ‌نژاد، وقتي فهميد فرخ‌نژاد راستي‌ راستي دارد هواپيما را مي‌دزدد.
ارتفاع پست/ ابراهيم حاتمي‌كيا

کد خبر 337529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha