چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدافع پرحرف و حدیث این روزهای فوتبال ایران در گفتگویی مفصل با ورزش سه راجع به انتقال جنجالی‌اش به استقلال به بیان نکاتی پرداخت.

kanaani

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی در رابطه با عدم قرارداد با پرسپولیس و پیوستن به جمع آبی‌های پایتخت می‌گوید:

  • تاکنون مصاحبه‌ای نکرده‌ام

تا الان من با کسی در هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌ام. متاسفانه می‌بینم برخی از رسانه‌ها می‌آیند و از من مصاحبه‌های خیالی منتشر می‌کنند در حالی که به غیر از صحبت‌هایی که با ورزش سه داشته‌‌ام بقیه حرف‌های منتشر شده را تکذیب می‌کنم. بعضی از کری‌ها و حرف‌های کذب از زبان من باعث جریحه‌دار شدن احساسات هواداران شده است.

  • خواهش می‌کنم فوتبالدوستان به من حق بدهند

از تمام هواداران فوتبال چه آبی چه قرمز می‌خواهم به من حق بدهند، من هم مانند هر انسانی حق انتخاب دارم. علاوه بر آن اتفاقاتی برای من افتاد که من را به سمت استقلال سوق داد. متاسفانه همه چیز آنطوری نیست که مردم می‌دانند. به هر حال اتفاقاتی می‌افتد که شاید گفتنی نباشد.

  • من از ملوان به استقلال رفتم نه پرسپولیس

من تنها برای پرسپولیس یک بازی کردم که آن هم سال‌ها پیش بود. اینجا باید بگویم که بیشتر از اینکه به عنوان یک پرسپولیسی به استقلال آمده‌ام به عنوان یک ملوانی آبی‌پوش شدم. در حقیقت من از ملوان به استقلال ترانسفر شدم چراکه قراردادم پیش از آغاز خدمت به اتمام رسیده بود. در ضمن این را هم بگویم که من با تیم پایه‌های استقلال سربندر به فوتبال معرفی شدم.

  • 2 سال پیش منصوریان به من گفت بازیکن خودم هستی

روز گذشته تنها 10 دقیقه با علیرضا منصوریان صحبت کردم و به استقلال رفتم. او را از دو سال پیش می‌شناسم، در تیم‌ملی امید هم پیگیر بازی‌های من بود و یادم می‌آید که یک روز در هتل اوین اردو داشتیم، به من گفت تو بازیکن خودم هستی و شک نکن یکی، دو سال آینده تو را به تیمی می‌برم که خودم باشم. من نسبت به بازی تو حس خوبی دارم. علاوه بر آن در دیدارهایی که با تیم ملوان در مقابل تیم منصوریان قرار گرفتم، همیشه فوتبال محکم و موثری از خودم نشان دادم همه این‌ها باعث شد که نظر او نسبت به من تغییر نکند.

  • برای حضور در جام‌جهانی باید در یکی از این دو تیم می‌بودم

من اکنون در تیم‌ملی حضور دارم و می‌خواهم به عنوان یکی از بازیکنان لیست نهایی کی‌روش عازم جام‌جهانی شوم. بنابراین باید در یکی از دو تیم بزرگ پایتخت بازی می‌کردم و من برای یکی از 11 مرد نهایی شدن باید در تیم بزرگی حضور می‌داشتم که چون تفکر منصوریان را می‌شناختم به استقلال رسیدم.

  • 3 بار به باشگاه پرسپولیس رفتم

من برای اینکه حسن نیتم را ثابت کنم، 3 بار به باشگاه پرسپولیس رفتم تا بتوانم به تکلیفم رسیدگی کنم. بار اول علیرغم قراری که داشتیم کسی نبود، بار دوم آقای ترکاشوند آنقدر با من و مدیربرنامه‌ام بد حرف زد که به نتیجه نرسیدیم او احساس می‌کرد گویا هنوز با همان کنعانی 3 سال پیش دارد صحبت می‌کند و برای بار سوم هم باز نتوانستیم به نتیجه مشترک برسیم.

  • اگر پول می‌خواستم به قطر می‌رفتم

اگر انتخاب من تنها به خاطر پول بود، باید به قطر می‌رفتم. یک پیشنهاد خیلی خوب داشتم اما ترجیح دادم در ایران باشم چون تیم‌ملی را می‌خواهم. اگر من به استقلال رفتم به خاطر پول نبود. من سال‌های پیش اولین قراردادم با پرسپولیس 20 میلیون پول بود در حالی که پیشنهاد صدمیلیونی داشتم.

  • به خاطر کم لطفی و بی‌محلی راهم عوض شد

من تنها به خاطر کم لطفی مسئولان پرسپولیس و بی‌محلی آنها به سمت استقلال رفتم. مگر نمی‌گویند من بازیکنشان بودم پس چرا حتی یک تماس تلفنی ساده با من نمی‌گرفتند که در رابطه با آینده کاری صحبت کنیم. آنها هیچ حمایتی از من نکردند و بی‌محلی شدیدی به من کردند، این‌ها باعث تغییر در آدم‌ها می‌شود.

  • من پول حلال می‌خواهم

اکنون با استقلال قرارداد بستم و شک نکنید که با نهایت تلاش و همیت برای این تیم به میدان می‌روم. بیشتر پولی که من می‌گیرم هزینه خانواده‌‌ام می‌شود بنابراین برایم مهم است پولی که سر سفره می‌برم، حلال باشد.

  • کاری به یاغی‌ها ندارم

من با گذشته این فوتبال کاری ندارم. اینکه بازیکنان بزرگی همچون هاشمی‌نسب، انصاریان، نیکبخت و غیره بین این دو تیم جابجا شدند و چه به روزشان آمد. من تنها به خودم کار دارم. هیچ نگاهی به حاشیه ندارم. ترجیح می‌دهم با تمام قوا به کار خودم بپردازم بدون اینکه بخواهم از چیزی بترسم و یا به حاشیه‌ای فکر کنم.

  • شماره من را در شبکه‌های اجتماعی پخش کرده‌اند

متاسفانه در اقدامی ناجوانمردانه شماره من را در شبکه‌های اجتماعی پخش کرده‌‌اند، تماس‌ها و اس‌ام‌اس‌های پر از ناسزا، تهدید و فحاشی زیادی در 24 ساعت اخیر داشته‌ام. متاسفانه این اصول بازی جوانمردانه نیست امیدوارم هرچه سریع‌تر این حاشیه‌ها راجع به من قطع شود. هرکسی که به من توهین می‌کند اگر تنها ساعتی خود را جای من بگذارد، حتما به من حق می‌دهد.

  • برای استقلال موفقیت می‌آورم برای پرسپولیس آرزو می‌کنم

برای همه پرسپولیسی‌ها آرزوی موفقیت دارم اما به عنوان بازیکن استقلال تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم می‌کنم و امیدوارم بتوانم به مدارج مهم در دوران بازیگری‌ام با پیراهن آبی دست پیدا کنم. امیدوارم هواداران این تیم از من به عنوان یک بازیکن که سرش را برای تیمی که در آن بازی می‌کند می‌دهد، راضی باشد.

کد خبر 337226

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha