چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست‌کم یک فروند موشک به سمت یک زمین کشاورزی خالی از سکنه در شرق اردوگاه آوارگان فلسطینی البریج در نوار غزه شلیک کردند که البته خسارات جانی در بر نداشت.

حمله موشکی جنگنده‌های صهیونیستی به شرق غزه

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد که جنگنده های صهیونیستی یک تونل قدیمی گروه های مقاومت در این منطقه را هدف قرار داده اند که دیگر توسط این گروه ها مورد استفاده قرار نمی گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شاهدان عینی، این حادثه چند ساعت پس از آن اتفاق افتاد که آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نخستین بار پس از تصدی سمت وزارت جنگ از فرماندهی منطقه جنوبی ارتش صهیونیستی در بئر السبع بازدید کرد.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، لیبرمن عصر روز سه شنبه به همراه ژنرال گادی ایزنکوت، رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی از این منطقه بازدید کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این بازدید میدانی، فرماندهان ارتش صهیونیستی را در جریان سیر تحول قدرت ارتش و طرح حمایت از شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه و نیز جبهه داخلی فلسطین اشغالی قرار داد.

به گزارش رادیو سراسری رژیم صهیونیستی، لیبرمن در این بازدید میدانی طرح های ارتقای قدرت نظامی ارتش و تقویت تشکیلات دفاع در منطقه اطراف نوار غزه و جبهه داخلی را برای فرماندهان ارتش تشریح کرد.

کد خبر 337201

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha