همشهری آنلاین: همایش سراسری الگوهای فرماندهی و مدیریتی شهید سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی به همت دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

حسین همدانی

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، این همایش با هدف بازشناسی شخصیت و تبیین نقش شهید همدانی در عرصه‌های مختلف به منظور معرفی ابعاد مختلف شخصیت او به جامعه و نسل جوان، معرفی جنبه‌های مختلف نقش سردار همدانی در تداوم انقلاب اسلامی و الگوسازی از سلوک فرماندهی او در تربیت فرماندهان آینده، شهریور 1395 برگزار می ‌شود.

نقش شهید همدانی در فعالیت‌های ضد طاغوتی قبل از انقلاب، تشکیل سپاه همدان، نبردهای غرب کشور، تشکیل تیپ 27 محمد رسول‌الله(ص)، تشکیل نیروی مقاومت بسیج، تشکیل جبهه مقاومت، بحران سوریه، مدیریت و کنترل فتنه 88، تأسیس لشکر 32 انصارالحسین و رفتارشناسی شهید همدانی از محورهای این همایش است.

بررسی سیره و منش وی در تربیت فرماندهان، الگوی فرماندهی شهید همدانی در جنگ‌های ناهم ‌تراز و نگاه راهبردی و عمق استراتژیک شهید همدانی در حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از دیگر محورهای این همایش به شمار می آیند.
مهلت ارسال چکیده مقالات به این همایش سراسری تا سی ‌ویکم تیرماه و مهلت ارسال اصل مقاله از اول مرداد تا پایان آن می باشد و متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر وشرکت در این همایش می‌توانند با شماره 73826296 تماس حاصل کنند.

همچنین نشانی دبیرخانه همایش تهران- بزرگراه شهید بابایی - بعد از پل لشکرک - دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) - مرکزمطالعات، تدوین وانتقال تجارب رزمی دفاع مقدس و نبردهای معاصر، صندوق پستی 163-16585 اعلام شده است.

شهید سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم بود که طی سال های گذشته نقش تعیین کننده ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت.

او 16 مهر 1394 حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب سوریه به شهادت رسید. پیکر سردار همدانی 20 مهر 1394 در گلزار شهدای همدان تشییع و به خاک سپرده شد.

کد خبر 337193

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha