سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیکر پاک سرباز وظیفه نیروی انتظامی شهید «محمد چاه چمندی» که توسط تروریست ها دیروز در خاش به شهادت رسیده بود روز سه شنبه با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در این شهرستان تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش مشهد منتقل شد.

شهید

به گزارش ایرنا امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، روحانیان، فرماندهان و کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی، سران قبائل و طوایف، معتمدان و سایر قشرهای مردمی خاش در این آیین با شکوه حضور داشتند.

امام جمعه خاش در این آیین با محکوم کردن فتنه های دشمنان و جنایت اشرار و عوامل خود فروخته بیگانه در این شهرستان گفت: با اقتدار نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و انتظامی زمینه برای فعالیت و اعمال خرابکارانه گروهک های تروریستی در این منطقه وجود ندارد.

حجت الاسلام محمدحسین میری از وحدت مردم شیعه و سنی و هوشیاری اقشار جامعه، همکاری و همراهی آنان با دستگاههای دولتی و زیر مجموعه نظام اسلامی در خاش قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: بصیرت، هوشمندی و ولایتمداری مردمان نجیب و خون گرم این خطه از میهن اسلامی اجازه هیچ گونه خرابکاری را به دشمنان و عوامل جیره خوار آنها نمی دهد و به هلاکت رسیدن شماری از نیروهای گروهک ترویستی در عملیات رمضان ناجا نشان از این موضوع دارد که منطقه خاش مکان نا امن برای فعالیت این افراد و تیم های تروریستی است.

امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: دشمنان اسلام و کشور بدانند که در این منطقه مرزی مردمان شیعه و سنی، فارس و بلوچ در کنار هم به اقتدار کشور می اندیشند و حرکات زشت گروهک های تروریستی را از هر جهت محکوم کرده و مردم اجازه نخواهند داد که این شهرستان را ناامن کنند.

مولوی محمدعلی شهنوازی اظهار داشت: مردم شیعه و سنی خاش شهادت مظلومانه این سرباز نیروی انتظامی را به خانواده و مردم ایران تسلیت می گویند و به هموطنان عزیز خود این اطمینان را می دهند که در این منطقه کارهای زشت و ناپسند جایی ندارد.

محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش نیز با تسلیت شهادت یکی از سربازان ناجا گفت: با همکاری و همراهی مردم، تلاش و مجاهدت نیروهای انتظامی و نظامی کمر گروهک تروریستی در عملیات رمضان در این شهرستان در هم شکست.

درگیری چند ساعته ظهر روز گذشته ماموران ناجا با اعضای مسلح گروهک تروریستی در حوالی 30 کیلومتری خاش به سراوان واقع در دو راهی حق آباد، پنج نفر از آنان به هلاکت رسیدند و مقادیری سلاح، مهمات و 60 کیلوگرم مواد منفجره از این تیم کشف شد.

سرباز وظیفه «محمد چاه چمندی» در این درگیری که به صورت مسلحانه و همراه با آتش سنگین میان 2 طرف بود به شهادت رسید.

شهرستان مرزی خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

کد خبر 337051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha