چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
۰ نفر

همشهری دو - امید مهدی‌نژاد: رمضانیات: کمک به میزبان

اگر يكي از دوستان جاني يا اقوام نزديك، شما را براي افطار به منزلش دعوت كرد، جنبه داشته باشيد و سعي كنيد يك تا دوساعت زودتر از افطار به منزلش برويد تا در تدارك سفره افطار به او كمك كنيد. در غير اين‌صورت بايد خود را آماده هرچيز كرده باشيد. يك منبع آگاه ابراز مي‌دارد چند شب پيش زني به خانه مادرشوهرش دعوت بود. وي ساعت حركت را طوري تنظيم كرد كه 2دقيقه قبل از اذان در منزل مادرشوهر باشد و به اين مهم، موفق نيز شد. وي پس از رسيدن، به آشپزخانه رفت و گفت: «مامان‌جون كمك نمي‌خواي؟» مامان‌جونِ وي گفت: «چرا، اذان بگو». وي در محضر فاميل جمع سنگ روي يخ شد و چيزي نيفزود.

با سنگ ‌ماه تولد خود آشنا شويد
ارديبهشت: سنگ گچ.
زيبا و سفيد، اما نرم و شكننده. از مشخصات سنگ گچ اين است كه در مرحله نازك‌كاري ساختمان از آن استفاده مي‌كنند. متولد ارديبهشت نرم و نازك است و به همين دليل با نخستين لگد كنده مي‌شود. شخص ارديبهشتي مثل گچ داراي 2 نوع زنده و كشته است. براي زنده‌ها آرزوي توفيق و براي كشته‌ها آرزوي غفران الهي داريم.

رموز خانه‌داري
[زيرنظر خانه‌دار برجسته (مذكر)]
- اگر خاكستر سيگارمان روي موكت ريخت چه كنيم؟
ـ اگر موكت تم خاكستري دارد، با دست خاكستر را پخش كنيد تا به خورد موكت برود. اگر خوب اين‌كار را انجام دهيد اثري از خاكستر نمي‌ماند. اگر موكت تم رنگي تيره‌ دارد، نخست قدري آب روي خاكستر بريزيد، سپس عمل پخش كردن را با دست انجام دهيد. اگر موكت تم رنگي روشن دارد، در وهله اول يك موكت نو بخريد و در وهله دوم بدانيد سيگار عامل اصلي سرطان و براي سلامتي زيان‌آور است. ترك كنيد.

کد خبر 337129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha