گروه اجتماعی: دبیر ستاد هفته ناجا برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را که از 24 مهر‌ در سراسر کشور با اجرای برنامه‌های متنوع همراه است، تشریح کرد.

سردار بتولی در جمع خبرنگاران افزود: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از‌ 24 مهر‌ به صورت همزمان در تهران و شهرستان‌ها آغاز و تا‌ 30 مهر‌ ادامه می‌یابد.

 وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در تهران گفت: با همکاری 27 سازمان و با کمک دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در محل مصلای تهران نمایشگاه امنیت اخلاقی برگزار می‌شود.

وی درباره ویژگی‌های این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه در رابطه با اینکه چه ضرورتی پیش آمد تا طرح برخورد با ناامنی‌های اجتماعی اجرا شود، تأثیرات ناامنی‌های اجتماعی در جامعه توسط آمار و ارقام به معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: درباره چگونگی مبارزه با مواد‌مخدر فعالیت‌هایی که در سال گذشته در این زمینه انجام شده به معرض نمایش عموم در می‌آید. معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به همکاری هنرمندان برای ایجاد پوسترهایی با مضامین شناسایی آسیب‌های اجتماعی، گفت: عکس‌ها، پوسترها و کاریکاتورهایی با مضامین آسیب‌های اجتماعی و چگونگی مقابله با آن نیز در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

سردار بتولی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته ناجا گفت: روز اول به نام پلیس و امنیت اجتماعی، دوم پلیس، دانش‌آموز و خانواده، سوم پلیس معنویت و ارزش‌ها‌، چهارم پلیس و خدمات، پنجم پلیس مردم حقوق و تکالیف، ششم پلیس و نظم عمومی و ‌روز هفتم به نام پلیس و دانش و فناوری نامگذاری شده است.

کد خبر 33697

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز