چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۶ - ۰۸:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از استقرار عوامل نامحسوس نیروی انتظامی در اتوبوس‌هایی که جابه‌جایی تماشگران فوتبال را برعهده خواهند گرفت خبر داد.

بیژنی ضمن بیان این مطلب گفت: برای مسابقه فوتبال روز یکشنبه 22 مهر (پرسپولیس- استقلال) حدود 800 اتوبوس و 500 مینی بوس به تماشاگران فوتبال خدمات رسانی می‌کنند و عوامل نامحسوس نیروی انتظامی برای جلوگیری از وارد آمدن خسارات به اموال شرکت واحد در اتوبوس ها مستقر خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، وی افزود: در آخرین بازی ها 350 اتوبوس به دلیل شدت خسارات وارده از رده خارج شد که این اتوبوس‌ها می‌توانست در مهرماه مورد استفاده عموم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: عوامل نامحسوس نیروی انتظامی با متخلفان برخورد خواهند کرد و پس از دستگیری آنها را به دادگاه های مربوطه معرفی خواهند کرد تا خسارات وارده از متخلفان اخذ شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی خواستار فرهنگ‌سازی در زمینه برخورد با تخریب کنندگان اموال عمومی شد و گفت: متاسفانه در زمینه فرهنگ سازی دستگاه های مربوطه تاکنون اقدامی نکرده اند و آن طور که باید و شاید با تخریب کنندگان اموال عمومی برخورد نشده است.

وی همچنین با انتقاد از مسولین سازمان تربیت بدنی گفت: باید امکانات استادیوم در اختیار تماشاگرانی که برای تماشای بازی پول پرداخت می کنند قرار گیرد اما متاسفانه حتی این مهم به درستی اجرا نمی شود چنانچه پارکینگ های استادیوم در اختیار اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها قرار نمی‌گیرد تا تماشاگران پس از اتمام بازی بتوانند به راحتی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

کد خبر 33658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز