همشهری آنلاین: تالار هنراصفهان در ایام ماه مبارک رمضان امسال از ۱۸ خرداد تا ۱۵ تیر ماه ساعت ۱۸ اقدام به اکران فیلم تاتر‌های برگزیده کشور نموده است.

اکران فیلم تاتر های برگزیده کشور در ایام مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومي تالار هنر، حميدرضا مكارمي مدير تالار هنر در اين خصوص افزود: اين برنامه از ابتدا تا پايان ماه مبارك رمضان بجز ايام سوگواري ادامه خواهد داشت كه بعضا همراه با نقدر و بررسي فيلم تاتر‌ها اجرا مي‌شود‌.

مكارمي تصريح كرد : فيلم نمايش هايي از جمله آنتيگونه به كارگرداني همايون غني زاده، باغ آلبالو به كارگرداني محمد حسن معجوني، سنگها در جيبش به كارگرداني پارسا پيروز فر ، هملت شازده كوچولوي دانمارك به كارگرداني رضا بابك، مكبث به كارگرداني رضا ثروتي، پوزه چرمي به كارگرداني عليرضا كوشك جلالي و .....به نمايش در مي‌آيد.

وي افزود اولين نمايش اجرا شده فيلم تاتر اسم به كارگرداني ليلي رشيدي است، داستان درباره یک میهمانی است که در آن قرار است برای بچه‌ای نام گذاری شود، لذا ما شاهد بحث‌هایی در این باره هستیم که منجر به سوءتفاهم هایی می شود و ....

علاقمندان جهت تماشاي اين فيلم تاتر‌ها مي‌توانند به تالار هنر واقع در اصفهان، ميدان لاله مراجعه و يا با شماره تلفن 2-35660881 در اصفهان تماس بگيرند.

کد خبر 336507

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha