پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شماره ۳۵ ماهنامۀ فرهنگ اسلامی به مدیر مسئولی علی‌اکبر اشعری و سردبیری محمد حسن زورق منتشر شد.

ماهنامۀ ۳۵ فرهنگ اسلامی منتشر گردید.

میز گرد این ماه: ناتوی فرهنگی یک واقعیت است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، در بخش ادبیات این شماره در حاشیه نشست بررسی شعر و ادبیات فارسی در تاجیکستان مطلبی با عنوان مبارزه با زبان فارسی به خاطر اسلام هراسی است آورده شده است.

وضعیت داستان و رمان نویسی در افغانستان امروز تیتر مقاله دیگری در بخش ادبیات می‌باشد. حمید برای همیشه حمید است و نگاهی به شعر امروز تاجیکستان سایر عناوین فصل ادبیات این ماهنامه می‌باشند.

بازخوانی مفهوم قدرت نرم از دیدگاه تئوری صنعت فرهنگ بیان می دارد که چگونه امروزه در عصر ارتباطات و اطلاعات، اهمیت مرزهای سیاسی و جغرافیایی کاهش ، و اهمیت مرزهای فرهنگی افزایش یافته و افزایش تعاملات فرهنگی میان کشورها، مفهوم تازه مرزهای فرهنگی  را رقم زده است.

کیفیت رفتار اقتصادی در نگاه اسلام مقاله‌ای است که با هدف تبیین کیفیت رفتار مطلوب اقتصادی در نگاه اسلام به بررسی مبانی و اصولی پرداخته است که چه رفتار اقتصادی در نگاه دینی مطلوب است.و«چرا عربستان هراسان شده است؟» عنوان مقاله بخش سیاسی می‌باشد.

گفت و گو با دکتر محمد حسین رجبی (دوانی) درباره مسلمانان، الگوی خلافت و جهان امروز مصاحبه ماه این ماهنامه میباشد.
ماهنامه فرهنگ اسلامی هر ماه با مدیر مسئولی علی‌اکبر اشعری و سردبیری محمد حسن زورق منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.daftarnashr.com ویا www.farhangeeslamimag.com ویا کانال تلگرام Telegram.me/daftarnashr مراجعه فرمایند.

کد خبر 336502

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha