سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سریال‌های رمضانی از ۱۸ خرداد همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان راهی آنتن‌ تلویزیون می‌شوند.

سریال

به گزارش ایسنا، ماه مبارک رمضان برای ایرانی‌ها با سریال‌هایی که برای این مناسبت تولید می‌شوند، گره خورده است و مخاطبان تلویزیون همزمان با انتظار برای رسیدن افطار، منتظر تماشای سریال‌های شبکه‌ها در این هستند؛ امسال نیز تلویزیون سریال‌هایی را ویژه ماه مبارک رمضان تولید کرده است.

ماه رمضان امسال شبکه‌های یک و دو سیما، دو سریال مناسبتی «پادری» و «برادر» را برای پخش در نظر گرفته‌اند.

مجموعه تلویزیونی «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی، شب های ماه مبارک رمضان، 22 و 15 دقیقه راهی آنتن می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پخش  این سریال از شنبه تا پنج شنبه است و جمعه‌ها هم طبق روال گذشته سریال تاریخی «معمای شاه» به روی آنتن خواهد رفت.

 سریال تلویزیونی «برادر» به نویسندگی آرش قادری و کارگردانی جواد افشار که توسط نعمت چگینی برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان تهیه شده است، از امشب ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

همچنین در فاصله بین چهارم تا هشتم تیر هم (مصادف با شب‌های احیا) مینی‌سریال مناسبتی «کشیک قلب» به کارگردانی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی از  شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مجموعه‌های تلویزیونی «زیرزمین» و «پنجمین خورشید» به کارگردانی علیرضا افخمی از سه شنبه (18 خرداد ماه) هر روز به ترتیب ساعات 11 و 16 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شوند.

شبکه آی‌فیلم نیز مجموعه‌هایی همچون «خداحافظ بچه»، «پایتخت»، «فاخته»، «دردسرهای والدین»، «نبردی دیگر»، «ساعت صفر» و «تنهایی لیلا» را روی آنتن می‌برد.

کد خبر 336298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha