همشهری آنلاین: رئیس جدید باشگاه العربی قطر از قطع همکاری با سه بازیکن خارجی این تیم خبر داد. نکونام و دژاگه هم در این لیست سه نفره حضور دارند. او همچنین تاکید کرد که با زولا هم قطع همکاری خواهد کرد.

دژاگه نکونام

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه الشرق، رئیس جدید باشگاه العربی هم چنان که انتظار می‌رفت از تغییرات گسترده در این باشگاه سخن به میان آورد و علاوه بر برکناری سرمربی تیم از پایان همکاری با سه بازیکن خارجی این باشگاه سخن به میان آورد که نام اشکان دژاگه و جواد نکونام هم در بین آنها به چشم می‌آید.

بن حمد درباره تغییر زولا گفت: زولا دیگر در بین هواداران العربی از محبوبیت و مقبولیت لازم برخوردار نیست و طبیعی است که به دنبال جانشین شایسته‌ای برای او باشیم. با دو مربی بزرگ در حال مذاکره هستیم و در نهایت یکی از آنها را به عنوان سرمربی جدید انتخاب خواهیم کرد.

او درباره بازیکنان خارجی این باشگاه هم که اشکان دژاگه و جواد نکونام هم جزو آنها هستند گفت: از بین چهار بازیکن خارجی خود تنها پائولینیو را حفظ خواهیم کرد و با سه بازیکن دیگر قطع همکاری می‌کنیم.

قرارداد نکونام با العربی به پایان رسیده است. او تنها یک نیم فصل در این تیم قطری به میدان رفت و تا حدودی می‌توان گفت که عملکرد خوبی هم از خود نشان داد اما هواداران العربی از نتایج تیم خود راضی نیستند و خواستار جذب بازیکنان بزرگ هستند و طبیعی است که با نکونام هم نخواهند همکاری کنند.

اما دژاگه دو سال دیگر با العربی قرارداد دارد با این حال سران این باشگاه به نظر می‌رسد که این ستاره ایرانی را هم نمی‌خواهند و باید دژاگه به دنبال تیم بعدی خود باشد و شاید هم به فوتبال ایران برگردد چرا که او از پرسپولیس پیشنهاد دارد.

وضعیت بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ قطر اصلا خوب نیست. پیش از این هم باشگاه الأهلی اعلام کرد که دیگر به جباری و منتظری نیاز ندارد همچنانکه جدایی مسعود شجاعی از الغرافه و محمد نوری از المسیمیر هم نهایی شده است.

کد خبر 336297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha