دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران دو فیلم «بارکد» و «ایستاده در غبار» از ۱۹ اردیبهشت خبر داد.

سینما

به گزارش ايسنا؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره فیلم‌هایی که از این هفته در سینماها اکران می شوند گفت: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مقرر شد دو فیلم «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی و «ایستاده در غبار» محمد حسین مهدویان اکران شوند.

وی ادامه داد: بر این اساس فیلم «بارکد» از چهارشنبه ۱۹ خردادماه در گروه آزادی و فیلم «ایستاده در غبار» نیز در همین روز در گروه زندگی اکران می‌شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران نشدن فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» در طرح اکران فیلم های پرفروش سال ۹۵ در سانس‌های ویژه در ماه مبارک رمضان توضیح داد: شورای صنفی نمایش در این مورد دخالتی ندارد چون شورا نمی تواند تصمیم بگیرد که چه فیلمی اکران شود و چه فیلمی به نمایش درنیاید بلکه این مساله به سینماداران و تمایلشان برای انتخاب فیلم ها باز می‌گردد. شورای صنفی نمایش تنها عنوان کرده که فیلم‌های پرفروشی که سقف اکران ۱۰ هفته ای شان به پایان رسیده می‌توانند در ماه مبارک رمضان اکران ویزه داشته باشند.

وی در پایان درباره اضافه شدن بندی مبنی بر لغو پروانه نمایش فیلم‌ها در صورت تبلیغ در شبکه‌های ماهواره‌ای نیز عنوان کرد: این مساله به شورای صنفی نمایش ارتباطی ندارد و باید این مساله را از مسئولان وزارت ارشاد سوال کنید.

 

کد خبر 336143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha