مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر بهداشت اعلام کرد: آماده ایم تا در صورت نیاز، متخصصان و جراحان پلاستیک بین المللی را که دارای دانش، مهارت و اعتبار جهانی باشند، برای مداوای عزیزان شین آبادی، به ایران بیاوریم.

دیدار وزیر با دختران شین ابادی

به گزارش وبدا، دکتر سیدحسن هاشمی که در ادامه سفرهای استانی هیات دولت در آذربایجان غربی‌ به سر می‌برد، پس از ديدار با كودكان شين آبادي، در خصوص اقدامات درمانی برای آ‌نها گفت: این دانش آموزان نیاز به اعمال جراحی متعددی دارند و ممکن است در صورت نیاز برای یک یا دو بار آن‌ها را به خارج از کشور بفرستیم اما این گونه نیست که نیاز به اقدام درمانی‌ داشته باشند که در کشور انجام نشود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: متخصصان توانمند کشورمان توان و دانش لازم برای پیگیری مداوای این دانش آموزان را دارند از سوی دیگر، ما از طرف دولت اعلام آمادگی کرده ایم که متخصصان و جراحان پلاستیک بین المللی که دارای دانش، مهارت و اعتبار جهانی باشند برای مداوای این عزیزان به ایران بیاوریم.

دکتر هاشمی در مورد مشکلات به وجود آمده در مورد نوبت دهی جراحی این دانش آموزان اعلام کرد: مشکلی که به تازگی در روند درمان این عزیزان مطرح شده این است که با نوبت های طولانی مدت برای اعمال جراحی روبرو هستند و من پس از بازگشت به تهران، قطعا این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

در اين ديدار، کودکان حادثه شین آباد، شاخه‌های گل خود را به دکتر هاشمی تقدیم و با وزیر بهداشت در فضایی صمیمی گفت و گو کردند.

کد خبر 335580

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha