همشهری آنلاین: رقابت‌های باشگاهی دو و میدانی نابینایان وکم‌بینایان در بخش بانوان و آقایان با قهرمانی اصفهان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب به کار خود پایان داد.

دو و میدانی نابینایان و کم‌بینایان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌هاي نابینایان وکم‌بینایان، این دوره از رقابت‌ها در کلیه مواد و کلاس‌های پزشکی برگزار شد و در پایان تیم‌های برتر بر اساس بیشترین امتیازات کسب شده معرفی شدند.

استان اصفهان با 30 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، هیات آذربايجان غربی با 20 امتیاز دوم شد و عنوان سوم به تیم همدان با 16 امتیاز رسید.

همچنين مسابقه‌های انتخابی تیم ملی دو و میدانی‌ نابینایان و کم‌بینایان در بخش آقایان برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو چهارشنبه و پنجشنبه 5 و 6 خرداد ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزارشد و طی آن تیم اصفهان با 25 امتیاز عنوان نخست را به دست آورد، همدان با 15 امتیاز دوم شد و بوشهر و آذربایجان غربی با 14 امتیاز در جایگاه سوم ایستادند.

بر همین اساس پس از برگزاری رقابت‌های باشگاهی در بخش آقایان و بانوان، نفرات منتخب و اسامی راه‌یافتگان به تیم ملی برای بازی‌های پارالمپیک ریو اعلام شد که طی آن فقط در بخش آقایان سامان پاکباز و سجاد نیک‌پرست موفق به ثبت رکوردهای مورد نظر برای ورود به تیم ملی شدند.

کد خبر 335527

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha