همشهری‌آنلاین: محمدعلی شعاعی، قرآن پژوه و معاون اسبق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره وزارت احمد مسجدجامعی شنبه گذشته دار فانی را وداع گفت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

محمدعلی شعاعی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  محمدعلی شعاعی معاون اسبق امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره وزارت احمد مسجدجامعی و مشاور وزیر فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی، دار فانی را وداع گفت.

وی در اوایل کار دوره دولت یازدهم و با ابلاغ حکمی از سوی سیدعباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان عضو شورای برنامه ریزی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب هم منصوب شد و با این وزارتخانه همکاری می‌کرد.

مراسم تشییع پیکر این مدیر فرهنگی و قرآن پژوه ساعت ۹ صبح  شنبه ۸ خرداد از مقابل در اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در میدان بهارستان در تهران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین محمدعلی شعاعی در دوره وزارت احمد مسجد جامعی مدیریت بخش بین‌الملل معاونت فرهنگی را بر عهده داشت و به دلیل آشنایی و تسلط بر زبان انگلیسی توانست یکی از موفق‌ترین تورهای فرهنگی ناشران در نمایشگاه فرانکفورت را در همان سا‌ل‌های اولیه دهه هشتاد مدیریت کند که منجر به مهمترین حضور تاریخ نشر ایران در نمایشگاه فرانکفورت شد.

وی دو دوره هم ریاست نمایشگاه بین‌اللملی کتاب تهران را عهده دار بود.

بعد از درگذشت آقای شعاعی برخی از مدیران گذشته و حال وزارت ارشاد از جمله علیرضا تابش و علی اصغر کاراندیش و نیز سید عباس صالحی درگذشت این فعال فرهنگی را تسلیت گفتند.

همشهری آنلاین درگذشت این فعال فرهنگی و قرآن پژوه را به جامعه فرهنگی تسلیت و برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر طلب می‌کند.

کد خبر 335474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha