همشهری آنلاین: عضو پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خصوص نگاه جناحی برخی رسانه‌ها به انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان، با بیان این که این خط کشی‌های سیاسی در مورد مجلس خبرگان کار درستی نیست، اظهار کرد: این رسانه‌ها نباید تحت تاثیر القائات و تحلیل‌های نادرستی قرار بگیرند که رسانه‌های بیگانه ایجاد کرده‌اند.

دکتر محسن اسماعیلی

به گزارش جماران، دكتر محسن اسماعیلی در حاشیه مراسم تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمان‌های امام (ره)، در مورد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ترکیب آن گفت: مجلس خبرگان فراهم آمده از تعداد زیادی از مجتهدان منتخب مردم است که وظیفه حراست از میراث اصلی امام یعنی نظریه ولایت فقیه را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: طبعاً به لحاظ شرایطی که نمایندگان این مجلس از نظر علمی و اخلاقی دارند، انتظاری که از این مجلس می‌رود متفاوت با سایر مجالس است. نمونه آن را نیز می‌توان در انتخابات هیات رئیسه چند روز پیش این مجلس مشاهده کرد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان همچنین خاطرنشان کرد: این انتخابات انتخاباتی بود که علی رغم اینکه در آن رقابت هم وجود داشت، اما خوشبختانه به صورت کاملاً اخلاقی و بدون هیچ‌گونه حاشیه برگزار شد و به لطف خدا ترکیب هیات رئیسه نیز یک ترکیب قابل قبول و انقلابی است.

اسماعیلی در خصوص نگاه جناحی برخی رسانه‌ها به انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اظهار کرد: این تحلیل‌ها در مورد مجلس خبرگان تحلیل درستی نیست. مجلس خبرگان فراهم آمده از همه کسانی است که همگی دل‌بسته امام، انقلاب، رهبری و نظام هستند.

وی افزود: این خط کشی‌های سیاسی در مورد مجلس خبرگان خط کشی‌های درستی نیست و این رسانه‌ها نباید تحت تاثیر القائات و تحلیل‌های نادرستی قرار بگیرند که رسانه‌های بیگانه ایجاد کرده‌اند.

تنها عضو غیر روحانی خبرگان پنجم ضمن ابراز امیدواری از اینکه هیات رئیسه و دیگر نمایندگان مجلس خبرگان بتوانند ادامه‌دهنده شایسته‌ای برای راه امام عزیز باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما کمک کند که بر سر عهد و پیمان خود همچنان بمانیم و پاسدار خون رفقای عزیزمان باشیم.

کد خبر 335083

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha