مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
۰ نفر

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد معاونت مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران گفت: ۵۰درصد مردم تهران در پرداخت عوارض شهری خوش‌حساب بودند.

مهدي رزمي در آيين نهمين دوره جوايز خوش‌حسابي شهرداري تهران با بيان اين مطلب افزود: خدا را شاكرم كه به مديران شهري اين توفيق را داد تا براي نهمين سال متوالي جشني را با حضور شهروندان برگزار مي‌كنند كه مهمانان اصلي آن تمام پايتخت‌نشينان هستند. وي ادامه داد: هر سال مديريت شهري دي‌ماه پاكت‌هاي پرداخت عوارض را كه درواقع دعوتنامه‌اي براي شركت تهراني‌ها در جشن خوش‌حسابي است، به درب منازل شهروندان ارسال مي‌كند كه خوشبختانه هر سال تعداد زيادي از تهراني‌ها به دعوت شهرداري پاسخ مثبت مي‌دهند.

رزمي با اشاره به ميزان مشاركت شهروندان تهراني در پرداخت عوارض شهري در سال‌جاري، بيان كرد: حدود 50درصد از مردم تهران با پرداخت عوارض شهري خود مهمان جشن خوش‌حسابي شهرداري تهران بودند. به گفته وي، امسال 6ميليون قبض عوارض شهري به درب منازل شهروندان ارسال شد كه از اين تعداد 3ميليون و 209 نفر از تهراني‌ها اقدام به پرداخت عوارض خوش‌حسابي كردند.

وي با اشاره به رشد عوارض شهري در يك دهه اخير تأكيد كرد: جشن خوش‌حسابي و تشويق مردم به پرداخت عوارض شهري از سال86 به‌عنوان يكي از اولويت‌هاي شهري است. در سال86 تنها 25درصد از شهروندان عوارض شهري خود را كه مبالغ ناچيزي بود پرداخت مي‌كردند اما در يك دهه اخير تعداد زيادي از تهراني‌ها به باشگاه خوش‌حسابي شهرداري تهران پيوستند.

رزمي با اشاره به انتخاب 148برنده در قالب 4بسته 37تايي گفت: براين اساس به 37شهروند خوش‌حساب در پرداخت عوارض نوسازي جايزه 25ميليون توماني، به 37شهروند خوش‌حساب در پرداخت كسب و پيشه جايزه 10ميليون توماني، به 37شهروند خوش‌حساب در پرداخت عوارض مديريت پسماند‌ جايزه 10ميليون توماني و به 37نفر از شهروندان خوش‌حساب در پرداخت عوارض خودرو جايزه 10ميليون توماني پرداخت مي‌شود.

کد خبر 335000

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha