همشهری آنلاین: ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال ۱۳۹۵ با انتشار بیانیه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن میلاد مسعود منجی عالم بشریت اعلام کرد: در هیچ دوره زمانی در طول تاریخ ۶۵ ساله روابط‌عمومی در ایران، تا این حد، شاهد تخصصی‌تر شدن آن نبوده‌ایم و این شاخصه مناسبی است که آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد.

روابط عمومی

متن کامل این بیانیه چنین است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با تبریک فرارسیدن میلاد مسعود منجی عالم بشریت، خداوند بزرگ را شاکریم که لطف و عنایتش سبب شد تا برای چهارمین سال متوالی شاهد برگزاری هفته گرامی‌داشت «روابط‌عمومی» در جمهوری اسلامی ایران (27 اردیبهشت لغایت 2 خرداد ماه) باشیم.

نتایج عملکرد روابط‌عمومی‌ها با هر تعریفی که مدنظر کارشناسان این حوزه باشد، می‌بایستی منجر به ارتقای رضایتمندی مردم و ذینفعان سازمان‌ها شود و در این مسیر روابط‌عمومی‌ها با برخورداری از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های ارتباطی و استفاده صحیح و به موقع از ابزاری که در اختیار دارند به انجام وظایف و ایفای نقش خود می‌پردازند.

روابط‌عمومی‌ها در عصر حاضر با پیشرفت علوم و فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، شرایطی را تجربه می‌کنند که به ضرس قاطع می‌توان گفت در هیچ دوره زمانی در طول تاریخ 65 ساله روابط‌عمومی در ایران، تا این حد، شاهد تخصصی‌تر شدن آن نبوده‌ایم و این شاخصه مناسبی است که آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد.

ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال 1395 با نقدیر و تشکر از فعالان این حوزه در سراسر کشور، استادان و دانشجویان رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها، مدیران و کارشناسان، انجمن‌های تخصصی، صنفی و علمی و تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های بخش خصوصی به همراه رسانه‌ها که با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها و مراسم متعدد تلاش کردند علاوه بر شنیدن صدا و انتظارات مردم و مسؤولان از روابط‌عمومی‌ها، به بیان عملکرد و نقطه‌نظرات خود بپردازند تقدیر و تشکر می‌کند.

مردمی کردن برنامه‌های این هفته در کنار برگزاری ده‌ها همایش، نشست تخصصی و کارگاهی از ویژگی‌های بارز این هفته بود که انشاالله در سال‌های آتی با همت، تدبیر و همدلی و مشارکت بیشتر فعالان این حوزه، منجر به تولید محتوای عمیق‌تر و تأثیرگذاری بیشتر در روابط میان مردم- سازمان، روابط‌عمومی- سازمان و روابط‌عمومی- دولت خواهد شد.

ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال 1395

کد خبر 334751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha