مرد جنایتکاری که زنی را مقابل چشمان دختربچه‌اش به قتل رسانده بود، به‌زودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه می‌رود.

متهم

اين جنايت عصر 21تيرماه پارسال رخ داد و جان زني را گرفت. تنها شاهد حادثه دختر 8 ساله مقتول بود كه به مأموران گفت: من و مادرم در خانه بوديم كه زنگ در را زدند. پشت در شوهرعمه‌ام به نام سياوش بود. وقتي عمو سياوش قصد داشت وارد خانه شود، چون تنها بوديم مادرم اجازه نداد. اما عموسياوش ناگهان با چاقو چند ضربه به مادرم زد و من كه وحشت كرده بودم، شروع به داد و فرياد كردم.

عموسياوش انگشترهاي مادرم را از دستش خارج كرد و پا به فرار گذاشت. در ادامه مشخص شد كه قاتل پس از جنايت به كرج گريخته است. مدتي بعد ماموران موفق شدند او را دستگير كنند و وي دربازجويي‌ها به قتل اقرار كرد. او گفت: بي‌پولي و بيكاري عذابم مي‌داد و فقط به نيت سرقت طلا و جواهرات مقتول به خانه‌اش رفتم اما ناخواسته قاتل شدم.

به گزارش همشهري، اين مرد پس از اقرار به جنايت با دستور قاضي سعيد احمدبيگي بازپرس شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران روانه زندان شد و پس از تكميل تحقيقات، ‌قاضي جنايي براي متهم پرونده به اتهام قتل عمد، ضرب وجرح عمدي با چاقو و سرقت مقرون به آزار كيفرخواست صادر كرد و او به‌زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران پاي ميزمحاكمه مي‌رود.

کد خبر 334738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha