همشهری آنلاین: متن پیام امیر فرماندهی محترم قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر به شرح زیر است.

فرزاد اسماعیلی

بسم الله الرحمن الرحيم

در ايام الله سوم خرداد، بر همه ما فرض است تا ياد كنيم از رشادتها و جانفشاني هاي دليرمرداني كه در تاريخ پر فراز و نشيب اين انقلاب با تكيه بر قدرت فائقه الهي و منبعث از آيه شريفه "ولن يجعل الله الكافرين علي المومنين سبيلا" حماسه اي عظيم و نقطه عطفي همچون آزادسازي خرمشهر قهرمان را رقم زده و در آن دوران حساس، معادلات قدرتهاي استكباري جهان را بهم ريختند.

آن ايام سراسر شكوه بعنوان نماد مقاومت و ايثار، يادآور دلاورمرديها، استقامت و پايداري ملتي است كه با لبيك گفتن به نداي مقتداي خويش"خرمشهر بايد آزاد شود"، همچون اصحاب قافلهء سالار شهداي كربلا، سينه در برابر نيزه ها و شمشيرها و دشمن سپر نموده و از كثرت عِدّه و عُدّه دشمن نهراسيده و به خيل عاشوراييان پيوستند و اين كلام نوراني حضرت امام راحل(ره) كه فرمودند "فتح خرمشهر فتح خاك نيست، فتح ارزش هاي اسلامي است" را به منصه ظهور و بروز رسانيدند.

انسانهاي مومن و سلحشوري كه با الهام از نهضت سرخ حسيني صحنه اي ناب خلق كرده و همچون دريايي توفنده با پيروزي بر جنود كفر چشم مستكبران را خيره ساخته، بگونه اي كه با گذشت ساليان متمادي ياد و نام آن رشادتها، دلهره و هراس بر اندام آنان مي اندازد.

امروز نيز دلاور مردان نيروهاي مسلح و آحاد ملت غيور و هميشه در صحنه و شهيد پرور ايران اسلامي با تمسك به سيره نبوي و نصب العين قراردادن فرامين ولي امر مسلمين جهان و فرماندهي معزز كل قوا (دامت بركاته) همچون كوهي، استوار در برابر زياده خواهي و ياوه سرايي دشمنان ايستاده و آماده جانفشاني هستند.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و نام شهداي هشت سال دفاع مقدس و همچنين ايثارگريهاي جانبازان و مقاومت و همدلي ملت عزيز، روز آزادسازي خرمشهر را خدمت خانواده معظم شهدا، ايثارگران و آحاد ملت شريف ايران اسلامي تبريك عرض نموده، عزت و اقتدار و توفيقات روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) از درگاه خداوند منان مسئلت مي نمايم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص) آجا

سرتيپ ستاد فرزاد اسماعيلي

کد خبر 334694

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha