همشهری آنلاین: در پایان پنجاهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، ۹ نماینده پرورش اندام کشورمان با کسب ۹ مدال رنگارنگ برای پنجمین سال متوالی بر سکوی قهرمانی آسیا ایستادند.

Bodybuilding Team

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی آسیا در پکن چین تیم ملی کشورمان در سه وزن اول نماینده‌ای نداشت.

محسن محمودی در وزن 70 کیلو گرم اولین نماینده پرورش اندام کشورمان بود كه در وزن 70 کیلو گرم اولین مدال طلای پنجاهمین دوره رقابت‌های آسیایی در رشته پرورش اندام را بر گردن آویخت.

سپس مهدی مصطفی‌لو در دسته 80 کیلوگرم، مهدی قنواتی نماینده وزن منهای 85 کیلوگرم، سعید معمر در دسته منهای 90 کیلوگرم و میثم کشوری در وزن منهای 95 کیلوگرم توانستند با غلبه بر حریفان خود مدال طلای این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

اما سهم پرورش اندام ایران از رقابت‌های وزن منهای 100 کیلوگرم کسب 2 مدال بود. روح الله میرحسینی و آیت نجد باقری به ترتیب با کسب نشان طلا و برنز به کار خود در مسابقات قاره‌ای در پکن پایان دادند.

همچنین در دسته به اضافه 100 کیلوگرم حمید لکزایی و رمضان قنبرلو به ترتیب طلا و نقره گرفتند.

گفتنی است، در جدال قهرمانان ایرانی، حمید لکزایی قهرمان قهرمانان (اورال) پنجاهمین دوره مسابقات پرورش اندام آسیا شد.

در نهایت نمایندگان پرورش اندام کشورمان توانستند با کسب 7 مدال طلا، 1 مدال نقره و 1 مدال برنز برای پنچمین سال متوالی بر بام قاره کهن بایستند.

 

کد خبر 334521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha