همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بزرگداشت نام و یاد امام (ره) مسئله کوچکی نیست، پیدا کردن دوباره مسیر است.

محمدرضا نقدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار محمدرضا نقدی در همایش قرارگاه شهید فهمیده کمیته های اجرایی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: سالگرد امام و اجتماع عظیمی که در کنار مرقد ایشان صورت می گیرد و بیانات ارزشمند و عمیق رهبر بزرگوار ما را به مسیر بر می گرداند.

سردار نقدی با اشاره به ترفند جدید دشمن در مواجهه با نظام اسلامی تاکید کرد: امروز که با دشمنانی روبرو هستیم که می خواهند حق و باطل را با هم بیامیزند تا مردم راه را گم کنند. آنها برنامه ریزی دارند و با بی پروایی اقدامات خود را انجام می دهند.

وی ادامه داد: سال گذشته با افرادی که می گفتند «امام مبارزه با امریکا را اینگونه نمی خواست و خواهان نفی شعار مرگ بر امریکا بودند» مواجه بودیم. به همین صراحت انتصابات دروغ به امام (ره) می دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تذکرات متعدد رهبر انقلاب در موضوع خطر تحریف راه امام(ره) در سال گذشته، افزود: پاسخ هایی داده شد اما آنگونه نبود که جرات را در تحریف کنندگان از بین ببرد، تا مسیر انحرافی درست نکنند.

وی ادامه داد: امسال مواجه هستیم با تشجیع بهائیت، این فرقه ای که به عنوان جاسوسی فعالیت می کند و دین نیست، چرا که هر دینی پیامبری و کتابی دارد، اما رهبر این فرقه صهیونیست ها است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج سابقه این فرقه را سیاه توصیف کرد و ادامه داد: امام خمینی (ره) از سال 40 مرتبا بهائیت را به عنوان یک فرقه جاسوسی معرفی کرده اند. فرقه جاسوسی که کارش این بود تا سلطه شاه را در ایران استمرار ببخشد و هسته مرکزی ساواک را تشکیل بدهد و در اواخر عمر رژیم شاه، نخست وزیر شاه پهلوی که بیشترین کشتار و شکنجه را در حق ملت کرد نیز بهائی بود.

وی با اشاره به فعالیت اخیر برخی افراد که آنها را معلوم الحال عنوان کرد در زمینه حمایت از فرقه ضاله بهائیت در ایران، تصریح کرد: تشجیع و حمایت از بهائیت، نوکری صهیونیست ها است. باید با قاطعیت با این انحرافات برخورد شود.

سردار نقدی ملاقات و حمایت از اعضای فرقه بهائیت را خیانت دانست و گفت: این کار خیانت به امام، شهدا و ملت است خیانت به یک مکتب نورانی و پاک است.

وی مکتب امام(ره) را مکتب مقاومت معرفی کرد و گفت: گرامی داشت یاد و خاطره امام، ایستادگی مقابل استکبار برای زدودن انحراف ها است و ثواب بزرگی است.

سردار نقدی تاکید کرد: تلاش کنیم سالگرد امام در نهایت نظم و آرامش امنیت و سلامت برگزار شود و طوری برنامه ریزی کنیم که زائرین به راحتی و با نظم، حضور پیدا کنند تا بهره بهتری از این مراسم داشته باشند.

کد خبر 334074

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha