به‌دنبال قتل اسرارآمیز مرد میانسالی در آپارتمانش، همسر وی جزئیات تازه‌ای از ماجرای جنایت را فاش کرد.

صبح شنبه در طبقه سيزدهم برجي در منطقه سعادت‌آباد جنايتي رخ داد كه پليس و بازپرس جنايي را به محل حادثه كشاند. مردي داخل آپارتمان با ضربه چاقو به قتل رسيده بود و همسر وي در تحقيقات اوليه مدعي شد كه قتل از سوي يكي از بستگان نزديك شوهرش كه شب حادثه مهمان خانه آنها بوده صورت گرفته است.

اين زن 57ساله ديروز در شعبه پنجم دادسراي جنايي تهران، پيش‌روي قاضي حسين‌پور جزئيات تازه‌اي را مطرح كرد و چنين گفت: شوهرم مدتي قبل از همسرش جدا شد و با من ازدواج كرد. چون مادرم مريض بود، او نيز پيش ما زندگي مي‌كرد. 10روز پيش محمد يكي از بستگان نزديك شوهرم به خانه ما آمد. من شنيده بودم او اعتياد دارد و چون بيكار بود بارها از شوهرم خواسته بود تا برايش كار جور كند. آن شب محمد پيش شوهرم در اتاق خواب خوابيد. ساعت حدود 5:15صبح شنبه بود كه از اتاق صدايي شنيدم.

به آنجا رفتم و ديدم محمد كنار شوهرم نشسته و غرق در خون است. وحشت كردم و فرياد زدم. محمد به سمت من حمله كرد. دستش را روي گلويم گذاشت و مي‌خواست خفه‌ام كند. او مي‌گفت اگر جيغ نكشي كاري با تو ندارم و اجازه مي‌دهم زنده بماني. به او التماس كردم اجازه دهد كه از همسايه‌ها كمك بگيرم. چون از شوهرم خون زيادي مي‌رفت اما هنوز زنده بود اما محمد گفت بعد از رفتنش به اورژانس زنگ بزنم.

او با تهديد از من خواست تا جاي پول‌ها و سوئيچ ماشين شوهرم را نشانش بدهم، گفتم نمي‌دانم كجاست. آنجا بود كه محمد از جيب كتش اسلحه‌اي بيرون آورد و به سمت من نشانه گرفت. او تهديد كرد كه النگو و انگشترم را تحويلش بدهم. من از ترس جانم هرچه خواست در اختيارش قرار دادم تا اينكه در يك لحظه وقتي حواسش پرت شد به سمت در رفتم. با باز كردن در ورودي و جيغ و فرياد همسايه‌ها را خبر كردم. همان لحظه محمد با خونسردي و آرامي از خانه خارج شد. تلاش كارآگاهان پليس آگاهي تهران براي دستگيري محمد ادامه دارد.

کد خبر 333977

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha