شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

قتل مرموز مرد میانسال در آپارتمانش، ‌تیم جنایی را با یک معما روبه‌رو کرده است.

ساعت 6صبح ديروز به قاضي سيدمجتبي حسين‌پور، بازپرس جنايي تهران خبر رسيد جنايتي مرموز در منطقه سعادت‌آباد رخ داده است. همين كافي بود تا تيمي از مأموران تجسس به همراه قاضي جنايي در قتلگاه كه در طبقه سيزدهم يك برج مسكوني بود، حاضر شوند.

قرباني جنايت مردي 54ساله بود كه جسدش روي تخت در اتاق خواب افتاده و با ضربه چاقويي كه به سينه‌اش وارد شده بود به قتل رسيده بود. اين درحالي بود كه همسر و مادر همسر مقتول نيز در خانه بودند. در چنين شرايطي مأموران به بازجويي از همسر قرباني پرداختند. او گفت: محمد پس از طلاق همسرش با من آشنا شد و مدتي قبل با هم ازدواج كرديم. مادرم هم به‌خاطر بيماري‌اش با ما زندگي مي‌كرد.

وي ادامه داد: جمعه‌شب يكي از بستگان همسرم به خانه‌مان آمد و قرار شد او پس از خوردن شام در خانه ما بخوابد. به اين ترتيب او به همراه شوهرم در اتاق خواب خوابيدند و من در سالن بودم كه صبح زود صداي در را شنيدم. همان لحظه از خواب پريدم و وقتي به اتاق همسرم رفتم با جسد غرق در خون او روبه‌رو شدم كه با جيغ و فرياد همسايه‌ها را خبر كردم. اين در حالي بود كه از مهمان ما خبري نبود و او فرار كرده بود.

كارآگاهان در ادامه به تحقيقات ميداني دست زدند كه يكي از همسايه‌ها گفت: صبح وقتي صداي فريادهاي زن همسايه را شنيدم از خانه خارج شدم. مقابل در مرد جواني را ديدم كه گويا از بستگان قرباني بود. او به آرامي گفت مرد همسايه بيماري قلبي دارد و اتفاقي نيفتاده است و بعد هم رفت. هم‌اكنون تحقيقات براي دستگيري مرد آشنا ادامه دارد تا معماي اين جنايت رازگشايي شود.

کد خبر 333846

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha