همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: بی تردید خون شهید مصطفی بدرالدین و دیگر شهدای جبهه مقاومت که در نبرد با رژیم صهیونیستی و مزدوران داعشی بر زمین ریخته شده است تروریسم را از منطقه ریشه کن خواهد کرد.

مصطفی بدرالدین

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان روز شنبه در این پیام ضمن تسلیت شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد نظامی حزب الله، با اشاره به شتاب گرفتن فروپاشی داعش بر اثر وحدت، انسجام، ایثار و پایداری جبهه مقاومت تصریح می کند: حامیان داعش و در راس آن آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی رژیم های خائن به امت اسلامی در منطقه که شاهد شکست نقشه های شوم و شرارت آمیزشان هستند درصددند از شکست تروریسم جلوگیری کنند.

همچنین در پیام سردار دهقان از درگاه ربوبی برای شهید گرانقدر حزب الله لبنان مصطفی بدرالدین علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای همرزمان آن

شهید عزیز پیروزی و موفقیت مسئلت شده است.

حزب الله لبنان روز گذشته(جمعه) از شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده و مجاهد بزرگ معروف به «ذوالفقار» را که برای نبرد با گروه های تکفیری به سوریه رفته بود، خبر داد.

حزب الله لبنان همچنین امروز(شنبه) در بیانیه ای، انفجار یکی از مراکز حزب الله نزدیک فرودگاه دمشق را که در نتیجه حمله توپخانه ای تکفیری ها بوقوع پیوست، عامل شهادت مصطفی بدرالدین اعلام کرد.

کد خبر 333808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha