هنوز چند ساعت از حضور عبدالعلی علی‌عسگری در ساختمان شیشه‌ای جام جم نگذشته بود که ۲ اتفاق مرتبط با این ماجرا در فضای رسانه‌ای پیچید؛ یکی جمله کوتاه اما عجیب محسن تنابنده در صفحه شخصی و دیگری کناره‌گیری رئیس پرحاشیه شبکه مستند.

تلویزیون

به گزارش همشهري، تنابنده كه مغز متفكر و همه‌كاره پروژه محبوب «پايتخت» است و در سريال تازه سيروس مقدم «علي‌البدل» هم‌چنين سمتي بر عهده دارد، با نوشتن «ما عطاي تلويزيون را به لقايش بخشيديم» (نقل به مضمون)، خيلي‌ها را به صرافت يافتن معني آشكار آن انداخت. در اين ميان، آسان‌ترين گمانه‌زني كه همان منتفي شدن توليد پروژه علي‌البدل بود انتظار مي‌رود برگ برنده تلويزيون در شب‌هاي‌ ماه رمضان باشد.

درحالي‌كه برخي اين موضوع را قطعي دانسته و از «پادري» محمدحسين لطفي به‌عنوان جانشين علي‌البدل مقدم و شركا نام مي‌بردند، اظهارنظر قطعي الهام غفوري همسر و تهيه‌كننده سريال‌هاي مقدم همه پيش‌بيني‌ها را نقش بر آب كرد. بر اين اساس، علي‌البدل امروز با حضور تمام بازيگران ازجمله تنابنده در يكي از روستاهاي همدان كليد مي‌خورد و اگر همه‌‌چيز طبق برنامه پيش برود، شب‌هاي‌ماه مبارك رمضان روي آنتن شبكه يك مي‌رود.

انتشار نامه كناره‌گيري امير تاجيك از سمت مديريت شبكه مستند تلويزيون را هم برخي نخستين پيامد مديريتي ناشي از تغيير رئيس صدا و سيما مي‌دانند. تاجيك كه جوان‌ترين و در عين حال پرحاشيه‌ترين مدير تلويزيون در دوران رياست محمد سرافراز بود، در ماه‌هاي اخير كم جنجال نساخت؛ از حضور افراد مسئله‌ساز در شبكه مستند تا پاسخگويي به مديران پيشين سازمان كه اوج آن نامه بلندبالا به اظهارنظر سيدعزت‌الله ضرغامي درباره ادغام شبكه‌هاي تلويزيون بود.

هنوز خبري مبني بر پذيرفته شدن درخواست كناره‌گيري تاجيك از مديريت شبكه مستند منتشر نشده اما به‌نظر مي‌رسد يكي از جدي‌ترين كارهاي رئيس تازه‌نفس سازمان صدا و سيما، سر و سامان دادن به اوضاع مديريت شبكه‌هاي مهم تلويزيون و بازتعريف روند توليد پروژه‌هاي نمايشي است. شايد بازگشت مديراني چون مهدي فرجي، محمودرضا تخشيد و محمد احساني بتواند تلويزيون را تا حدودي به ريل اصلي بازگرداند.

کد خبر 333702

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha