همشهری آنلاین: دوازدهمین دوره مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور، یادواره سردار شهید بابا محمد رستمی و شهدای بخش باجگیران در گود کشتی روستای رهورد بخش باجگیران از توابع شهرستان قوچان برگزار شد.

Chookhe Wretling

در این رقابت‌ها جعفری رئیس فدراسیون، صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ولی‌پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، خوش‌باطن رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بومی و محلی استان و مسئولین شهرستان قوچان حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي روستايي و عشايري،‌ این مسابقات باحضور 196 چوخه‌کار در قالب 23 تیم طی 5 دوره و 275 رقابت در 4 وزن 74 ، 84 ، 96 و +96 کیلوگرم برگزار شد.

  • نتايج انفرادي:

در وزن 74 کیلوگرم، علی شاهوردیان از تیم شهرداری قوچان، میثم ارجمند از تیم مقاومت قوچان و حسن موسی‌زاده از تيم بیمه آسیای زیرک به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در وزن 84 کیلوگرم، الیاس علی‌اکبری از تیم مقاومت قوچان مقام نخست را کسب کرد و ابراهیم اسکندر فیلابی از تیم شهرداری قوچان و ابوالفضل عالمی از تیم مقاومت قوچان به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

در وزن 96 کیلوگرم، اسماعیل ثانی از تیم بیمه آسیای زیرک به مقام اول رسید، محسن قربانی از تیم مقاومت قوچان دوم شد و جعفر یونسی از تیم شهرداری قوچان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در دسته سنگین وزن +96 كيلوگرم، کامران رستمی از باخرز به مقام نخست رسید، سعید قاسمی از مرزبانی ناجا جایگاه دوم را تصاحب کرد و ناصر صحرایی از مقاومت قوچان سوم شد.

  • نتايج تيمي:

تیم مقاومت قوچان به مقام نخست دست یافت و تیم‌های شهرداری قوچان و بیمه آسیای زیرک به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

 

کد خبر 333094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha