همشهری آنلاین: منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: از عارف خواهش کردیم کاندیدای ریاست مجلس شود و این به معنای نفی تلاش‌های لاریجانی نیست.

حضرتی

فارس نوشت: الیاس حضرتی منتخب مردم تهران در مجلس دهم  در نشست هم‌اندیشی منتخبان لیست امید در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری اظهارداشت: مردم دست به دست هم دادند و صحنه زیبایی از عقلانیت را به نمایش گذاشتند.

وی به انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: آن زمان در رقابت‌های جدی، دکتر عارف با تمام سوابق درخشان و اقبال مردمی برای یک هدف ملی کنار رفت و کنار رفتن یک کاندیدا در آن شرایط فوق‌العاده سخت بود.

حضرتی تصریح کرد: آقای هاشمی با تمام سوابق درخشان خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شد اما اخم و تَخم نکرد و مردم را برای یک فرصت تازه به پای صندوق‌های رأی دعوت کرد تا سرنوشت خود را مشخص کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه استدلال‌های درست روحانی سبب شد همه در سال 92 یک تصمیم عاقلانه بگیرند، گفت: این تصمیم منطقی، درست و عاقلانه بود. در انتخابات اخیر نیز حصارهای جناحی را شکستیم و تصمیم گرفتیم نه تنها اصلاح طلبان بلکه از اعتدالیون و اصولگرایان ارزشی و معقول نیز حمایت کنیم و یک پله بالاتر از دسته‌بندی‌های جناحی و به عنوان برجامیان در صحنه انتخابات حاضر شدیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم زمانی که بفهمند مسئولانشان تصمیم عاقلانه بگیرند با شور و شوق به صحنه می‌آیند.

حضرتی به ویژگی‌های مجلس کارآمد پرداخت و گفت: مجلس کارآمد مجلسی است که درگیر مسائل حزبی-جناحی نشود و از درگیری‌ها و صف‌بندی‌ها عبور کند بنابراین باید به زودی از مسئله ریاست مجلس عبور کنیم.

وی تشکیل یک فراکسیون کارآمد، قوی و مقتدر را از دیگر ویژگی مجلس کارآمد عنوان و خاطرنشان کرد: فراکسیون‌های سیاسی قطعاً در مجلس دهم اثرگذار خواهند بود بنابراین بیس اصلی فراکسیون امید را منتخبان لیست امید تشکیل می‌دهند اما فراکسیون امید می‌تواند دربرگیرنده مستقل‌ها و اصولگرایان معتدل نیز باشد بنابراین هرکس خواست به این فراکسیون وارد شود قدمش بر روی چشم.

حضرتی خاطرنشان کرد: مجموعه آرای ملت و کل کارنامه عارف از خود برای ملت نشان می‌دهد این تکلیف را صورت داده‌اند تا در این مقطع از ایشان و مدیریت ایشان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از دکتر عارف خواهش کردیم برای بحث مدیریت مجلس طبق خواست ملت که به دنبال تغییر هستند به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان برای ریاست مجلس پای پیش بگذارند و البته این به معنای نفی تلاش‌های آقای لاریجانی نیست.

کد خبر 333044

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha