همشهری آنلاین: تیم پرستاره‌ رئال مادرید در دیدار برگشت دور نیمه ‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا یک بر صفر از سد منچستر سیتی گذشت. حریف رئال در فینال این مسابقات در میلان تیم اتلتیکو مادرید خواهد بود.

G.Bail

شامگاه چهارشنبه (۴ مه / ۱۵ اردیبهشت) دیدار برگشت دور نیمه ‌نهایی لیگ قهرمان باشگاه‌های اروپا میان تیم‌های رئال مادرید و منچستر سیتی برگزار شد. ۷۸ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید، شاهد پیکاری بودند که سفیدپوش‌های رئال در آن تیم برتر میدان بودند.

ستارگان رئال این دیدار را نه چندان پرشتاب آغاز کردند، اما طولی نکشید که فشار و حملات خود را تقویت کردند و در دقیقه ۲۰ بازی نیز یک بر صفر از مهمان انگلیسی خود پیشی گرفتند.

گرت بیل، ملی‌پوش ولزی رئال مادرید در دقیقه بیستم بازی شوتی به سوی دروازه رئال شلیک کرد که ضربه او پس از برخورد به فرناندو، مدافع منچستر سیتی تغییر مسیر داد و برای دروازه‌بان تیم مهمان مهارناپذیر شد. نمیه نخست این دیدار با همین تک ‌گل گرت بیل به پایان رسید.

مادریدی‌ها در نیمه دوم این دیدار کنترل میدان را در دست داشتند و به بازی تهاجمی خود ادامه دادند، اما کم‌دقتی و شتاب‌زدگی آنان سبب شد که تلاش‌های آنها بی‌ثمر بماند.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال پس از مدتی غیبت به علت مصدومیت، توانست تا برگزاری دیدار تیمش مقابل منچستر سیتی سلامتی‌اش را به دست آورد و مادریدی‌ها را در بازی برگشت همراهی کند. او اما در این دیدار چهره‌ای چندان موفق نداشت و نتوانست مانند همیشه قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد.

گرت بیل

دیدار رفت میان دو تیم که هفته گذشته در زمین منچستر برگزار شد، با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

فینال این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا که روز شنبه (۲۸ ماه مه/ ۸ خرداد) در میلان برگزار می‌شود، دوئلی ۱۰۰درصد مادریدی خواهد بود که میان رئال و اتلتیکو برگزار می‌شود.

به گزارش دويچه‌وله، تیم اتلتیکو مادرید شامگاه سه‌شنبه (۳ مه) اگر چه در دیدار برگشت ۲ بر یک از بایرن مونیخ شکست خورده بود، اما با توجه به پیروزی یک بر صفر در دیدار خانگی توانست بلیت حضور در فینال مسابقات را کسب کند.

ناگفته نماند که دیدار رئال و اتلتیکو در فینال ۲۰۱۶ تکرار دوئل این دو تیم در فینال ۲۰۱۴ است که با پیروزی ۴ بر یک رئال همراه بود. بازیکنان اتلتیکو حال این فرصت را دارند که انتقام ناکامی دوره‌ پیش را از رئال بگیرند.

 

کد خبر 332944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha