جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
۰ نفر

مسعود ده‌نمکی که امیدوار بود تازه‌ترین فیلم خود را در مقام کارگردان در جدول اکران نوروز ببیند، این روزها علاوه بر «رسوایی۲» روی پرده سینماها، مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» را روی آنتن تلویزیون دارد.

سینما ایران

اكبر عبدي، محمدرضا شريفي‌نيا، فخرالدين صديق‌شريف، مهران رجبي، سحر قريشي، امير نوري، رامين راستاد و... بازيگران فيلم تازه فيلمساز 47ساله هستند كه از چهارشنبه در گروه استقلال جايگزين «باديگارد» ابراهيم حاتمي‌كيا شده و در 2روز اول فقط در تهران 100ميليون تومان فروخته است.

ده‌نمكي بعد از سه‌گانه «اخراجي‌ها» و در ادامه معراجي‌ها، سراغ ادامه فيلم موفق «رسوايي» آمد و پيش‌بيني مي‌كند فيلم او با وجود نداشتن تبليغ تلويزيوني، ماهواره‌اي و شهري، فروشي خوب خواهد داشت. او به همشهري مي‌گويد: «در حال حاضر بيشتر فيلم‌هاي روي پرده در شبكه‌هاي ماهواره‌اي تبليغ مي‌شوند و تبليغات ديگري هم دارند. در اين ميان رسوايي2 مظلوم واقع شده است. فكر مي‌كنم مردم با تماشاي فيلم و تعريف دهان به دهان سالن‌هاي نمايش‌دهنده رسوايي را پر مي‌كنند. در همين 2روز مردم اقبال نشان داده‌اند و فكر مي‌كنم بهترين قاضي خود مردم هستند و فيلم خوب را از بد تشخيص مي‌دهند.»
ده‌نمكي كه تهيه‌كنندگي فيلمش را هم بر عهده دارد، درباره جلوه‌هاي ويژه رسوايي2مي‌گويد: «كار توليد جلوه‌هاي ويژه رايانه‌اي فيلم با فعاليت گروهي متشكل از ۵۰ نفر حدود يك سال و نيم به طول انجاميد و به‌نظرم همين جلوه‌هاي خاص و ويژه مي‌تواند روي فروش فيلم تأثير مستقيم بگذارد.»

خالق اخراجي‌ها در ادامه رسوايي2 را جدي‌ترين فيلم خود مي‌داند كه در آن طنز و كمدي به پررنگي ديگر آثارش ديده نمي‌شود. ده‌نمكي مي‌گويد: «اين فيلم تجربه‌اي تازه در ژانرهايي است كه تا به حال تجربه كرده‌ام و به‌طور حتم تجربه‌اي جديد در سينماي ايران هم خواهد بود.» او با اشاره به فيلم‌هاي طنز روي پرده مي‌افزايد: «برخي فيلم‌هاي طنز كه مدعي‌اند كمدي و طنز فاخر هستند. اين آثار را مي‌توان صرفا شوخي‌هاي ركيك و بي‌پرده دانست و در اين شرايط من ترجيح مي‌دهم ديگر سراغ ساختن كمدي نروم.»

کد خبر 332912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha