مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، در جمع ملی پوشان اسکیت هاکی ایران حضور یافت و در جریان روند آماده‌سازی این تیم در راه جام جهانی قرار گرفت.

وزیر بهداشت

دکتر سید حسن هاشمى، دقایقی با کادر فنی، مربیان و ورزشکاران در فضایی صمیمی به گفت و گو پرداخت و از آخرین شرایط و وضعیت تیم ملی اسکیت هاکی ایران مطلع شد.

بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی اسکیت هاکی جوانان و بزرگسالان در سال ۲۰۱۶ با حضور ۷۲ تیم ملی از ۳۱ کشور جهان و با حضور ۱۵۰۰ ورزشکار و کادر فنی تیم های شرکت کننده در شهرهای آسیاگو و روانا ایتالیا از ۲۲ خردادماه سال ۹۵ لغایت ۵ تیرماه سال ۹۵ برگذار مي‌شود.

در این دوره از مسابقات که با حضور تیم‌های ملی بزرگسالان ایران در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، کشورهای چین، چین تایپه، هند و ماکائو نیز از جمله حریفان آسیایی ایران به شمار می‌روند.

تیم ملی بزرگسالان آقایان ایران سومین حضور و تیم ملی بزرگسالان بانوان ایران نخستین حضور خود در مسابقات جهانی تجربه می‌کنند.

ملی پوشان اسکیت هاکی ایران با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تاکنون موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم قاره کهن و تیم ملی بزرگسالان بانوان کشورمان نیز در سال‌های حضور خود موفق به کسب مقام سوم این دوره از رقابت‌ها شده اند.

کد خبر 332703

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha