همشهری‌ آنلاین: گرامیداشت هفته روابط‌عمومی سال ۱۳۹۵ از ۲۷ اردیبهشت لغایت ۲ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

علی شوقی

 

علی شوقی بنام دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: در آستانه برگزاری چهارمین سال گرامیداشت هفته روابط‌عمومی، شاهد استقبال انجمن‌ها، نهادهای حرفه‌ای و صنفی و فعالان این حوزه از این حرکت هستیم که نشان‌ از اهمیت روابط‌عمومی دارد.

شوقی بنام ادامه داد: از همان ابتدای امر و در زمان تشکیل دبیرخانه دایمی این هفته در سال 92، شورای سیاست‌گذاری اعتقاد داشت، برگزاری تنها یک روز به منظور گرامیداشت خدمات و فعالیت‌های فعالان روابط‌عمومی کافی نیست و به همین منظور، برگزاری هفته روابط‌عمومی در سطح گسترده‌تری در دستور کار قرار گرفت.

دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در ادامه افزود: در دومین دوره این هفته در سال 93 که با ارایه پیامی از سوی جناب آقای دکتر روحانی رییس محترم جمهوری اسلامی همراه بود، شاهد به ثمر رسیدن زحمات تمامی فعالان این عرصه در سراسر کشور بودیم و اینک در سال چهارم، هفته روابط‌عمومی با برنامه‌های متنوع و متعدد انجمن‌ها، نهادهای حرفه‌ای و صنفی در سطح کشور برگزار خواهد شد.

وی این هفته و برنامه‌های آن را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های روابط‌عمومی‌ها در تعمیق روابط میان مردم با دستگاه‌های اجرایی از یک سو و بیان چالش‌های حرفه‌ای آن از سوی دیگر دانست.

شوقی بنام خودجوش بودن فعالان روابط‌عمومی برای برگزاری این هفته را حائز اهمیت دانست و ضمن تشکر از همه مدیران، کارشناسان و اساتید این حوزه گفت: هفته روابط‌عمومی مختص به یک انجمن و نهاد خاص در کشور نیست و هر کس در هر مکانی با گرامیداشت آن، گامی مؤثر در راستای حفظ و اعتلای روابط‌عمومی در کشور برمی‌دارد.

لازم به ذکر است چهارمین هفته روابط‌عمومی از تاریخ 27 اردیبهشت لغایت 2 خرداد ماه سال 1395 برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت www.7pr.ir یا تماس تلفنی با شماره 88807453 سئوالات خود را مطرح کنند.

کد خبر 332484

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha