یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

پلیس در حال بررسی پرونده مرگ مرموز ۲ دختر و مشاور سابق فدراسیون بوکس در پایتخت است.

ساعت 10:56شنبه مأموران يكي از كلانتري‌هاي پايتخت با قاضي محسن مدير روستا، بازپرس جنايي تهران تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز دختر 22ساله‌اي در خانه‌شان دادند. دقايقي بعد تيمي از مأموران تجسس به همراه قاضي جنايي پا در محل حادثه گذاشتند. كنار پنجره بسته خالي قرص ترامادول وجود داشت و دختر جوان روي تختش افتاده بود. آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد او دست به‌خودكشي زده بود كه با اين حال قاضي دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را صادر كرد تا علت اصلي مرگ وي مشخص شود.

از سويي مادر او به تيم جنايي گفت: دخترم چند روزي بود كه به‌شدت عصبي بود و حال خوشي نداشت. او شب قبل تلفني مشغول صحبت بود و مدام فرياد مي‌زد. گويا از يكي از دوستانش 10ميليون تومان پول طلب داشت كه آن شخص حاضر نمي‌شد بدهي‌اش را پرداخت كند. حتي به اتاقش رفتم و او را آرام كردم. او خوابيد و صبح وقتي بيدار شدم و او را صدا كردم كه صبحانه آماده است، جوابم را نداد. به سمت اتاقش كه رفتم ناباورانه با اين صحنه روبه‌رو شدم و اورژانس را خبر كردم.

  • سقوط مرگبار

هنوز زمان زيادي از نخستين حادثه مرموز نگذشته بود كه ساعت 14گزارش مرگ مرموز دختر 17ساله‌اي گزارش شد. مأموران كلانتري با قاضي محسن مديرروستا تماس گرفتند و اعلام كردند دختري از بالكن طبقه چهارم ساختماني سقوط كرده و جان باخته است. به اين ترتيب تيم جنايي راهي محل شد و در تحقيق از خانواده او مشخص شد كه دختر جوان در اتاق با دوستش مشغول درس خواندن بوده است. همان لحظه برادر 12ساله او از مدرسه مي‌رسد.

او مي‌دانست كه برادر نوجوانش از اينكه در اتاق او مشغول درس خواندن بوده و ريخت و پاش كرده بودند عصباني مي‌شود و براي همين تصميم عجيبي گرفت. او به دوستش پيشنهاد داد كه از بالكن به اتاق پدر و مادرش برود تا برادرش متوجه آنها نشود. ابتدا خودش وارد بالكن شد كه هنگام پريدن به بالكن اتاق مادرش ناگهان پايش سرخورده و تعادلش را از دست داد. او از بالكن طبقه چهارم به پايين سقوط كرد و همين باعث مرگش شد. به گزارش همشهري، هم‌اكنون دستور انتقال جسد او به پزشكي قانوني صادر شده است تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

  • دستور سم‌شناسي

سومين قرباني مرگ مرموز مرد 44ساله‌اي بود كه گزارش مرگ مشكوك او را مأموران كلانتري 102پاسداران ساعت 16:40به قاضي جنايي اعلام كردند. او مشاور سابق فدراسيون بوكس بود كه ساعتي قبل‌تر يكي از دوستانش هرچه با او تماس گرفته بود پاسخ نداده بود. دوستش كه نگران شده بود خود را به خانه وي رسانده و با پيكر بي‌جان او روبه‌رو شده بود. پزشكي قانوني كه در صحنه حضور داشتند اعلام كردند كه او به‌احتمال زياد دچار مسموميت شده است. با توجه به مرموز بودن مرگ وي، قاضي دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني و آزمايش سم‌شناسي را صادر كرد تا معماي مرگ وي فاش شود.

کد خبر 332479

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha