رییس جمهور جمعه 13 مهر از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای بزرگ تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، محمود احمدی‌نژاد که محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وی را همراهی می‌کرد، از قسمت های مختلف نمایشگاه دیدن کرد و مسوولان هر یک از غرفه‌ها، توضیحات لازم را درباره فعالیتهای خود در حوزه علوم اسلامی به ویژه در زمینه قران به رییس جمهوری ارایه کردند.

رییس جمهور در حاشیه این بازید که بیش از 2 ساعت طول کشید به خبرنگار ما گفت: قران راهنمای همه انسان ها به سوی قله تعالی است.

آقای احمدی نژاد نمایشگاه قران را میعادگاه اهالی قران دانست و افزود: تمامی تولیدات قرانی از تفسیر تا کتابت، ‌چاپ، مفاهیم و هنرهای گوناگون دیگر نظیر آموزش قرائت، تفسیر و آموزش فهم قران که در این نمایشگاه عرضه می شود، این محل را به محیطی ارزشمند تبدیل کرده است که سبب راهنمایی و استحکام کارهای قرانی در کشور خواهد شد.


در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مجید، 25کشور اسلامی و غیر اسلامی از جمله ترکیه، بنگلادش، هند، عمان، عراق، لبنان، سوریه، عربستان، انگلستان، رومانی و نروژ حضور دارند.
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا 26 ماه مبارک رمضان، هر روز از ساعت 10تا 22 در شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برپاست.

در این نمایشگاه که شامل 300غرفه است، 180 ناشر داخلی و خارجی در 26 بخش مختلف از جمله دانشگاهی، نشرالکترونیک، کودک و نوجوان، هنر، پژوهش، آموزش و حوزوی، حجاب و عفاف و شعر و ادبیات، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه قرآن کریم، ارایه می‌کنند.

رییس جمهور و هیئت همراه در این بازید آنچنان در حلقه متراکم جمعیت به کندی حرکت می‌کردند که مسیر بازید وی که در حالت عادی حدود 20 دقیقه به طول می انجامد، حدود 2 ساعت و 30 دقیقه طول کشید.

کد خبر 33234

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز