همشهری آنلاین: شایعه شده که گوشی آیفون ۶s نتوانسته انتظارات را برای کمپانی اپل را برآورده کند و یک پروژه ناموفق بوده است.

اپل

فروشی که آیفون 6s تا به الان داشته با توجه به سیستم سخت‌افزار آن نتوانسته است که انتظارات آیفون را بر آورده کند. طبق آمار ارائه شده كمپاني اپل در سه ماهه گذشته بالای 52 میلیون از گوشی‌های آیفون 6s  به فروش رسانده است.

این میزان فروش 10 میلیون کمتر از فروش سال پیش است.

  • چرا آیفون 6s  یک تبدیل به یک پروژه ناموفق شد؟

شاید یکی از دلایل این باشد که 6s   تغیرات خیلی جالبی نسبت به آيفون 6 نداشته و تغیراتی را که با آیفون 6 ترکیب کرده نتوانسته جلوه خوبی از خود نشان دهد.

صفحه حسگر 3 بعدی احتمالا یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد 6s   به حساب می‌آمد که نتوانست آن طور که باید خود را نشان دهد. مورد دیگر از بروز رسانی 6s   که از 6 بهتر است کیفیت بهتر دوربین می‌باشد.

یکی دیگر از دلایل کاهش فروش آیفون را می‌تواند وضعیت اقتصادی بد جهانی عنوان کرد همچنین کمترین آمار فروش آیفون 6s در چین بوده است.

  • آیا طراحی آیفون 7 می تواند اپل را به دوران اوج خود باز گرداند؟

با توجه به تحلیل‌های صورت گرفته؛ اپل امیدوار است که با طراحی آیفون 7 بتواند دوباره به دوران اوج خود برگردد. دلایلی وجود دارد مبنی بر اینکه دوباره اپل توانایی جلب رضایت کاربران داشته باشد این است که دارندگان آیفون 6 که گوشی خود را بروز رسانی نکرده اند می تواند در ماه سپتامبر آیفون خود را بروز رسانی کنند.

از ویژگی‌های آیفون 7 که تا به الان به صورت شایعه موجود است می توان به شارژ کردن باتری از طریق وایرلس، نازک بونه بدنه نسبت به طراحی‌های قبلی، داشتن دو عدد دوربین عقب برای کیفیت عکاسی بالاتر اشاره کرد.

اپل

کد خبر 332339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha