شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس انجمن عکاسان تئاتر ایران از تقدیر از حمید جبلی در نهمین جشن شب عکاس تئاتر و اهدای مدالیوم ویژه به این هنرمند خبر داد.

نمایش

به گزارش ايسنا؛ ابراهیم حسینی اظهار کرد: انجمن عکاسان خانه تئاتر در هفته گرامیداشت روز جهانی تئاتر، نهمین جشن شب عکاس تئاتر را برگزار خواهد کرد و در این شب، از حمید جبلی تقدیر خواهد شد. در این شب، مدالیوم ویژه خانه تئاتر به پاس سال‌ها تلاش او در زمینه‌ی ثبت تصویر تئاتر ایران به این هنرمند اهدا خواهد شد.

او ادامه داد: حمید جبلی سال‌های سال در این حوزه کار کرده، در داوری‌ها شرکت داشته و دبیر مسابقات بوده است. پیش از این، مدالیوم ویژه خانه تئاتر به هنرمندان پیشکسوتی مانند سیف‌الله صمدیان، فتانه دادخواه، سیامک زمردی مطلق و اختر تاجیک اهدا شده است. این مدالیوم ارزشمند است و در بعضی از دوره‌های جشن شب عکاس تئاتر به تعدادی از هنرمندان اهدا شده است.

حسینی درباره دلیل انتخاب حمید جبلی برای تقدیر شدن، اظهار کرد:‌ انجمن وظیفه خود می‌داند که از پیشکسوتان تئاتر ایران که سال‌ها با کمترین توقع کار کرده و تصویر تئاتر مملکت را به ثبت رسانده‌اند، تقدیر کند. شاید بسیاری از افراد از زحمات این هنرمندان مطلع نباشند یا با خودشان بگویند مگر حمید جبلی هم عکاسی تئاتر کرده است.

رئیس انجمن عکاسان تئاتر درباره دیگر برنامه‌های این جشن، گفت:‌ در این شب از چند نفر از عکاسان فعال تئاتر در دو سال گذشته نیز تقدیر خواهد شد.

نهمین جشن شب عکاس تئاتر و تقدیر از حمید جبلی 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 19 در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است.

کد خبر 332323

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha