شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه راهور ناجا، از مجروح شدن ۵۲ تن در ۲ حادثه واژگونی اتوبوس خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد حسین حمیدی افزود: حوالی ساعت ۵:۲۰ بامداد امروز در کیلومتر ۲۱ محور کاشان - قم محدوده استان قم، یک دستگاه اتوبوس "مان" با ۲۵ سرنشین واژگون شد.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس از اصفهان به مقصد تهران در حال حرکت بود افزود: در پی این حادثه تمامی ۲۵ سرنشین اتوبوس مجروح شدند که تعدادی از آنها سرپایی مداوا و مابقی توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

حمیدی با اشاره به اینکه اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی همسفر اصفهان بود، تصریح کرد: بررسی کارشناسان پلیس‌راه نشان داد علت این حادثه خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است.

وی افزود: تنها ۲۰ دقیقه پس از این حادثه یعنی حوالی ساعت ۵:۴۰ بامداد شنبه در کیلومتر ۲۰ محور چوپانان - انارک در استان اصفهان یک دستگاه اتوبوس ولوو با ۲۷ سرنشین بر روی سقف واژگون شد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به اینکه خستگی و خواب‌آلودگی راننده علت این حادثه بوده است گفت: در این حادثه تمامی ۲۷ سرنشین اتوبوس مجروح شدند که تعدادی از آنها به مراکز امدادی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس مذکور از مشهد به سمت اصفهان در حال حرکت بود خاطرنشان کرد: این اتوبوس متعلق به تعاونی ایمن سفر ایرانیان اصفهان بوده است.

حمیدی با هشدار به رانندگان اتوبوس تاکید کرد: برابر دستورالعمل صادره، دفترچه و گواهینامه رانندگی رانندگان اتوبوس مقصر در تصادفات فوتی و جرحی ضبط شده و این افراد اجازه رانندگی نخواهند داشت.

کد خبر 332246

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha