چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اداری مالی وزیر علوم با اشاره به انتشار خبری درباره خداحافظی وزارت علوم با کارکنان فاقد قرارداد مستقیم با وزارت علوم، گفت: وزارت علوم سهمیه جذب ۹۰ نیروی جدید را دریافت کرده است.

به گزارش تسنیم، در پی انتشار خبري با عنوان بخشنامه وزارت علوم برای خداحافظی با کارکنان فاقد قرارداد، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم به این خبر واکنش نشان داد.

محمدحسین امید معاون وزیر علوم در یکی از بخش‌های خبری گفت: وزارت علوم به دنبال جذب 90 نفر از طریق آزمون سراسری است و تعداد کسانی که به صورت غیررسمی و روزمزد در این وزارتخانه فعالیت داشتند کمتر از 50 نفر است.

وی در همین زمینه افزود: هیچ کدام از این افراد از وزارت علوم حقوق نمی‌گیرند و تا به امروز هیچ نوع قرارداد همکاری با وزارت علوم نداشتند، شرکتی هم نیستند، بنابراین ادامه حضورشان در این وزارتخانه منع قانونی دارد.

معاون وزیر علوم تصریح کرد: حالا که 90 نفر هم سهمیه برای جذب نیرو گرفته شده نیازهای حوزه‌ها هم برطرف می‌شود و دیگر نیازی به حضور افراد روزمزد نیست.

در بخشنامه اخیر وزارت علوم به شورای معاونان این وزارتخانه آمد: از تاریخ اول تیرماه سال 95 امکان حضور کسانی که فاقد رابطه استخدامی، مأموریت و یا قرارداد قانونی مشخص با وزارت علوم باشند در ستاد وزارت وجود ندارد.

کد خبر 332060

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha