چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : توافق هسته‌ای به مثابه جنگ سخت سرداران دیپلماسی کشور بود.

باهنر

محمد رضا باهنر در جمع گروهی از اهالی شهرضا در جنوب اصفهان افزود: در برجام برخی از اهداف محقق نشد كه بعضی ناشی از كم دقتی و برخی نیز از روی ناچار بود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: می‌بینیم كه طرف مقابل در برخی موارد در برجام متعهد نبوده و ما هم اعتمادی به آنها نداریم.

باهنر همچنین با بیان وضعیت اقتصادی و بازار جهانی نفت گفت : اكنون میزان فروش نفت ما از 700هزار بشكه در زمان اوج تحریم‌ها به 2میلیون بشكه نفت رسیده اما درآمد نفت ما در زمان اوج تحریم‌ها بیشتر بود.

وی افزود : در زمان اوج تحریم‌ها به طور میانگین نفت بشكه ای 100دلار فروخته می‌شد اما اكنون فقط بشكه ای 30 دلار فروخته می‌شود.

باهنربا اشاره به نام گذاری سال 1395 به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: این نام گذاری برای عموم جامعه مبارك و مطالبه رهبر معظم انقلاب از دست اندركاران, مسئولان و كارگزاران جامعه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: اگر چشم و گوش دل وبصیرت داشته باشیم می‌فهمیم این نوعی تشرمهربانه بوده چون كه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای مصون بودن كشور در مقابل تهدیدات طبیعی و غیرطبیعی آن طور كه باید اجرا نشد.

باهنر گفت: برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای مقاوم كردن اقتصاد كشور در مقابل تهدیداتی از قبیل تحریم، ركود، سیل و زلزله باید تمام و كمال اجرا شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اقتصاد دنیا در هم تنیده شده و حوادث طبیعی و غیر طبیعی اقتصاد‌های ملی را در معرض خطر قرارداده كه نیاز است تا اقتصاد‌های ملی در برابر این حوادث خود را مقاوم كنند.

باهنر وجود نفت و انرژی را یكی از عوامل موثر در افزایش تولید ورونق اقتصادی دانست و گفت: اگر از این نعمت الهی درست استفاده شود مطلوب بوده اما اگر غلط استفاده شود مضر خواهد بود.

کد خبر 332025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha