پسر جوان که پس از آشنایی اینترنتی با دختران دم بخت، آنها را فریب می‌داد و به بهانه ازدواج و خرید جهیزیه دست به کلاهبرداری میلیونی از آنها می‌زد دستگیر شد.

مدتي قبل دختر جواني با مراجعه به پليس شهرستان دورود از خواستگارش به جرم كلاهبرداري شكايت كرد. او گفت: مدتي قبل از طريق يكي از سايت‌هاي اينترنتي با جواني به نام مهرداد آشنا شدم. او مدعي بود كه فردي تحصيلكرده با شغلي مناسب و درآمدي بالاست و مدتي پس از آشنايي به من پيشنهاد ازدواج داد.

با شنيدن پيشنهادش خوشحال شدم و آن را پذيرفتم و پس از آن قرار عروسي گذاشتيم. مهرداد مي‌گفت كه مي‌خواهد پيش از عروسي خودش بهترين جهيزيه را برايم بخرد و با اين ادعا كه به‌زودي پول زيادي به حسابش واريز مي‌شود، براي خريد سرويس طلا و جهيزيه از دسته چك من استفاده كرد و قول داد به محض رسيدن تاريخ وصول چك، خودش حسابم را پر كند.

به اين بهانه او اقدام به خريد كرد اما مدتي بعد ناگهان رفتارش عوض شد و پس از مشاجره‌اي سخت، به من گفت كه ديگر حاضر به ازدواج نيست و از همان زمان رابطه‌اش را با من قطع كرد. اين در حالي بود كه نه جهيزيه به من داد و نه طلايي. تا اينكه موعد وصول چك فرا رسيد و چون از مهرداد خبري نبود به زحمت و با كمك خانواده‌ام چك‌ها را پاس كردم و آنجا بود كه فهميدم او فقط قصد كلاهبرداري از من را داشته است.

با شكايت دختر جوان، تيمي از مأموران براي شناسايي و دستگيري خواستگار قلابي وارد عمل شدند. با سرنخ‌هايي كه شاكي در اختيار پليس قرار داده بود، مأموران موفق شدند جوان كلاهبردار را شناسايي كنند و اين در حالي بود كه مرد جوان پس از فريب نخستين شاكي، دختر جوان ديگري را فريب داده و قصد كلاهبرداري 50ميليون توماني از او را داشت. اين پسر 27ساله درست زماني كه قصد داشت با استفاده از دسته‌چك دومين طعمه‌اش 50ميليون تومان خريد كند، از سوي پليس دستگير شد و پس از انتقال به اداره آگاهي و در بازجويي‌ها به كلاهبرداري از طعمه‌هايش اعتراف كرد. تحقيقات براي شناسايي ديگر طعمه‌هاي اين مرد ادامه دارد.

کد خبر 331939

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha