همشهری آنلاین: عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس با بیان اینکه اعطای ویزا به حجاج ایرانی از سوی کشور ثالث غیرقابل قبول است گفت: خواسته عربستان خلاف عزت پاسپورت ایرانی است.

به گزارش تسنيم، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات مسئولان سازمان حج با طرف‌ عربستانی برای اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی، گفت: با توجه به کارشکنی‌ها و رفتار غیرمنطقی آل‌سعود، مسئولان در مذاکرات بحث امنیت حجاج را در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان سازمان حج در مذاکرات خواسته‌های غیرمنطقی عربستانی‌ها را نباید بپذیرند، تصریح کرد: برخی شروط عربستانی‌ها غیرمنطقی است و با عزت و کرامت ایرانی‌ها سازگاری ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه باید در مذاکرات تدبیر و درایت بیشتری به خرج داد، گفت: صدور ویزا از سوی کشور ثالث برای حجاج ایرانی غیرقابل قبول و پذیرفتنی نیست.

حجت‌الاسلام سلیمی ادامه داد: اعطای ویزای حج از طریق کشور ثالث به حجاج خلاف صحبت‌های اخیر درباره بازگرداندن عزت به پاسپورت‌های ایرانی است که باید از سوی سازمان حج و دستگاه دیپلماسی این موضوع پیگیری شود.

 

کد خبر 331474

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha